تبلیغ نویسی لباس اینستاگرام

تبلیغ نویسی لباس اینستاگرام

تبلیغ نویسی لباس اینستاگرام مناسب کسانی که در اینستاگرام پیج لباس دارند. فرقی نمی کند اکسسوری مانند شال و روسری، لباس های مجلسی یا غیره. شما می توانید با این فرمول بهترین تبلیغات را برای اینستاگرام بنویسید. اینستاگرام به دلیل فضایی که دارد. ما نمی توانیم برای تبلیغات از جملات بلند استفاده کنیم. بنابراین نیاز داریم تا با کوتاه ترین جملات تبلیغات لباس را انجام دهیم. در این مقاله با به روزرسانی های هفتگی به شما آموزش می دهیم که چگونه در اینستاگرام تبلیغات کنید.

فرمول تبلیغ نویسی لباس اینستاگرام

در این فرمول به سه موضوع اشاره می کنیم.

  • فنی
  • احساسی
  • اجتماعی

شما کافی است جملاتی را برای قبل و بعد از خرید مشتری در این سه موضوع بنویسید. مثلاً شخص قبل از خرید محصول شما از لحاظ فنی چه چیزی نداشت که بعد از ان به دست آورده است. از نظر احساس چه چیزی می تواند بدست آورد که قبلاً نداشت. و از لحاظ اجتماعی هم همینطور. یعنی اگر پیش دیگران می تواند اعتبار یا وضعیت بهتری کسب کند، چه چیزی می تواند باشد.

برای لباس در بخش فنی می توانیم بگوییم: کیفیت دوخت یکی از مهم ترین عوامل در خرید لباس است. با لباس های مزون …… بهترین کیفیت دوخت را تجربه می کنید. چرا که لباس های ما با حساسیت بالایی تولید می شوند. از نظر احساسی می توانید به مشتری بگویید:  این لباس به دلیل طراحی تک و خاصی که دارد اعتماد به نفس شما را تا چند برابر افزایش می دهد. و از نظر اجتماعی می توانید بگویید: این لباس با طراحی منحصر به فردی که دارد به شما این امکان را می دهد که نسبت به دیگران لباسی متفاوت با دوخت عالی داشته باشید.

نکته تبلیغ نویسی لباس در اینستاگرام

شاید مهم تر از دو مورد فنی و احساسی، جنبه اجتماعی باشد. یعنی افراد در خریدهایشان، برایشان مهم است که دیگران چه فکری می کنند و چه دیدی خواهند داشت، آیا دیگران به آنها به دید یک فرد خوش استایل و منحصر به فرد نگاه خواهند کرد یا خیر؟ اگر بتوانید در تبلیغ نویسی لباس اینستاگرام  چنین احساساتی را به مخاطب منتقل کنید. شک نکنید که بهترین فروش را تجربه خواهید کرد. یعنی شخص این لباس را نمی خرد که در دنیای خودش فرد با اعتماد به نفسی باشد. بلکه آن را می خرد که در جمع های دوستانه و … منحصر به فرد و خوش استایل دیده شود.

این فرمول را کجا استفاده کنیم؟

این فرمول تبلیغ نویسی لباس اینستاگرام فوق العاده است! مخصوصاً برای جاهایی که باید خیلی کوتاه صحبت کنید و نمی توانید مطالب زیادی توضیح دهید. دقیقاً برای تبلیغات اینستاگرامی مناسب است. فقط با این سه جمله می توانید کار را انجام دهید: قبل از اینکه شخص محصول را بخرد از نظر فنی، احساسی و اجتماعی در چه جایگاهی است و بعد از آن به چه جایگاهی خواهد رسید.

حتی می توانید کل جمله را بگویید. مثلاً قبل از آن چگونه بودید و بعد از خرید چگونه می شوید. یا می توانید فقط نتایج را به مخاطب بگویید. فقط کافی است کمی زمان بگذارید. بر اساس محصولات و مزیت رقابتی که دارید جملات خوبی را بنویسید.

تبلیغ نویسی لباس با هوش مصنوعی

یکی دیگر از موثرترین راه های تبلیغ نویسی لباس اینستاگرام استفاده از هوش مصنوعی Chat Gpt است. اگر بتوانید با این ابزار به خوبی کار کنید. و کار کردن با چت جی پی تی را به خوبی یاد بگیرید. نه تنها در تبلیغ نویسی بلکه در تولید محتوا، طراحی تقویم محتوایی، و هر آن چیزی که شما برای اینستاگرام نیاز داشته باشید استفاده می کنید. در اصل یک دستیار همیشه آنلاین همراه خود دارید که می توانید از او راهنمایی بخواهید. 

چگونه می توان کار کردن با هوش مصنوعی را یاد گرفت؟ کافی است روزانه یک ساعت را به هوش مصنوعی اختصاص دهید. با این ابزار روزانه کار کنید. سوالات مختلف بپرسید. پیج های اینستاگرامی که راجع به چت جی پی تی هستند را دنبال کنید. تا کم کم دستورات حرفه ای‌تری یاد بگیرید و از آنها استفاده کنید. بنابراین هیچ کار دشواری نیست. فقط کافیست زمان بگذارید و تمرین کنید.

اکانت هوش مصنوعی 

تهیه کردن اکانت اصلی چت جی پی تی کمی دردسر دارد و باید هزینه کنید. بنابراین ما یک سایت مشابه را به شما معرفی می کنیم که دقیقآً همان کار هوش مصنوعی اصلی را انجام می دهد. کافی است وارد وب سایت شوید. دستور خود را وارد کنید تا هوش مصنوعی بر اساس دستور و خواسته شما کمکتان کنند. هوش مصنوعی تبلیغ نویسی اینستاگرام

چگونه از هوش مصنوعی در تبلیغ نویسی لباس استفاده کنیم؟

حالا که با یکی از ابزارهای هوش مصنوعی برای طراحی تبلیغات آشنا شدید. نوبت به نحوه کار کردن با این هوش مصنوعی می رسد. کار کردن با chat gpt خیلی ساده است. اصلاً پیچیدگی ندارد. صرفاً کافی است زمان بگذارید و سوالاتی از او بپرسید که پاسخ کامل و با جزئیات به شما بدهد. هر چقدر شما سوالتان با جزئیات باشد. هوش منصوعی بهتر راهنماییتان می کند. اما اگر از جملات کوتاه و کلی استفاده کنید ممکن است نتیجه مورد نظر را دریافت نکنید. بنابراین حتماً زمان بگذارید و یک متن کاربردی بنویسید. در ادامه یک مثال آورده شده است:

“من یک پیج مزون لباس دارم. برای کالکشن پاییزه میخوام تبلیغات اجرا کنم. نیاز به متن های تبلیغاتی، شعار های تبلیغاتی مرتبط با لباس و کپی رایتینگ هستم. با جزئیات کامل متن های مختلف تبلیغاتی در مورد لباس زنانه رو به من بده. لباس های که من میفروشم. لباس های مجلسی هستند در رنگبندی و سایزهای مختلف. اسم مزون من …… هست. مزیت رقابتی مزون من ارسال رایگان و بسته بندی زیبا و حرفه ای هست.”

متن تبلیغ پیج لباس در اینستاگرام

تبلیغ نویسی لباس اینستاگرام، چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟ آموزش تبلیغات اینستاگرام

با درک اهمیت بیان شده درباره تبلیغات در فضای اینستاگرام، مشخص شده است که چرا نیاز به این نوع بازاریابی داریم، به خصوص برای پیج‌های لباس. برای ساختن یک حضور قوی برند، شناسایی مخاطبان هدف و البته ایجاد یک استراتژی قوی با نرخ تبدیل بالا، استفاده از تبلیغات هدفمند ضروری است. در نوشتن یک متن تبلیغ برای پوشاک در اینستاگرام، اولین قدم باید در نظر گرفتن نیاز مشتری باشد. پس از شناخت نیاز، باید تبلیغی را طراحی کنید که قادر باشد به جذب توجه مخاطبان بیفزاید.

در واقع، با تمرکز بر نقاط ضعف و قوت، ایجاد احساسات در مخاطب، برطرف کردن نیازها و جلب توجه او، می توانید به او ترغیب کنید تا لباس مورد نظر خود را خریداری کند. برای این منظور، می‌توانید از متون تبلیغاتی برندهای معروف خارجی و داخلی الهام بگیرید و از آن‌ها در تبلیغات پیج لباس خود استفاده کنید. در ادامه جملات تبلیغاتی را که می توانید در بنرها، بیو پیج، کپشن های پست استفاده کنید معرفی می کنیم:

جملات تبلیغاتی لباس 

  • لباس زیبا و آرامش بخشی را در خود جا دهید. انتخابی کامل برای زنانی که به دنبال شیک‌ترین لباس ها هستند.
  • از زیبایی خود لذت ببرید با این لباس جذاب و مدرن. جزئیات ظریفی که شما را بی‌نهایت زیبا می‌کند.
  • مدل جدید لباس برای زنانی که به دنبال سبک خاصی هستند. شیک، مدرن و منحصر به فرد.
  • ماندگاری و شیک بودن در هر لحظه با این لباس فوق‌العاده. تجربه ای نو در زندگی خود رقم بزنید.
  • از زیبایی طبیعت الهام گرفته شده، این لباس شما را به حال و هوای جدیدی می‌برد. 
  • عشق به رنگ و سبک. این لباس را امروز پوشیده و به جرات مدرنیته را برجسته کنید.
  • رؤیای زیبایی را با این لباس واقعیت کنید. شیک از زندگی لذت ببرید و به طور کامل مدرن باشید. این لباس به شما اعتماد بیشتری می‌دهد.
  • شیک بودن را با این لباس به عنوان یک هنر تجربه کنید. جزئیات ظریفی که همه چشم‌ها را به سوی شما جذب می‌کند. 

قدم به قدم تبلیغات پیج لباس در اینستاگرام

در ادامه مقاله تبلیغ نویسی اینستاگرام مرحله به مرحله آموزشتان می دهیم که چگونه برای پیج لباس تبلیغات آماده کنید و در صفحات مختلف مربوط به حیطه کاریتان منتشر کنید. اولین قدم شناسایی مخاطب هدف است. اگر شما یک بودجه عالی داشته باشید و نتوانید به خوبی مخاطبین هدفتان را شناسایی کنید و این بودجه را خرج کنید. هیچ بازگشتی برای شما نخواهد داشت. در اصل تمام بودجه شما از بین می رود. برای اینکه مخاطبین خود را شناسایی کنید به سوالات زیر پاسخ دهید:

  • چه کسی را باید هدف قرار دهیم؟
  • چه افرادی لباس ما را می پوشند؟ 
  • کدام اقلیم یا جنسیت هدف ما برای فروش لباس است؟
  • طرز فکر مشتری هدف من چگونه است؟
  • حداقل و حداکثر سن مشتری هدف من؟
  • چه افرادی ممکن است لباس ما را بخرند؟ مردی برای همسرش؟ شخصی برای خودش؟
  • چهسبک لباس هایی قرار است بفروشیم؟

پیدا کردن پیج های مناسب تبلیغاتی

بعد از اینکه هدفتان را از تبلیغ مشخص کردید. نوبت به پیدا کردن پیج های مرتبط می رسد. در این مرحله می بایست حداقل یک هفته الی دو هفته زمان بگذارید. پیج های موردنظرتان را زیر نظر بگیرید. تبلیغاتی که در آن پیج ها اجرا می شود را لحظه به لحظه بررسی کنید. تا متوجه شوید که پیج مورد نظر برای تبلیغات مناسب است یا خیر. همچنین در انتخاب پیج برای تبلیغ نویسی لباس اینستاگرام باید پیجی را انتخاب کنید که مخاطب هدف شما در آن پیج است. اگر بر اساس این استراتژی پیش نروید از تبلیغتان نتیجه نخواهید گرفت.

در دوره جامع اینستاگرام یکی از سرفصل ها تبلیغات و معرفی پیج های مناسب برای تبلیغات می باشد. در این دوره شما صفر تا صد اینستاگرام را از مدیریت کردن پیج، تولید محتوا، فروش و تبلیغات یاد خواهید گرفت. و توسط پشتیبان در تلگرام پشتیبانی خواهید شد. اگر پیج کاری دارید و قصد دارید به همراه یک کوچ پیجتان را پیش ببرید این دوره برای شما کاربردی است.

هماهنگی و برنامه ریزی برای تبلیغات اینستاگرام

تا به این قدم باید پیج های مرتبی که مخاطب هدف شما در آن پیج ها حضور دارد را پیدا کرده باشید. و حداقل یک هفته تمام تبلیغاتی که در آن پیج ها انجام می شود را رصد کنید تا بررسی کنید که تبلیغات اجرا شده چقدر در افزایش فالوور پیج تاثیرگذار بوده است. حالا نوبت به هماهنگی و برنامه ریزی تبلیغ نویسی لباس اینستاگرام می رسد. هماهنگی به این منظور است که با یک یا چند پیج موردنظر صحبت می کنید. تاریخ و زمان دقیق تبلیغ را نهایی می کنید. و بعد از آن بنر موردنظرتان را طراحی می کنید.

دقت کنید که اگر بخواهید بدون بنرهای گرافیکی تبلیغ کنید. اصلاً بازدهی برایتان نخواهد داشت. بنابراین باید تمام تمرکزتان را برای طراحی یک بنر جذاب بگذارید. حتی می توانید قبل از هماهنگی با یک گرافیست صحبت کنید. تبلیغتان را آماده کنید و بعد از اینکه بنرتان آماده شد برای روز و ساعت تبلیغ با پیج موردنظر صحبت کنید. 

اهمیت بنر در تبلیغ نویسی

بنرهای گرافیکی یکی از ستون های مهم در تبلیغات به حساب می آیند. و اگر فردی بخواهد کسب و کارش را تبلیغ کند و بدون استفاده از بنرهای تبلیغاتی باشد متاسفانه نتیجه ای به همراه نخواهد داشت. یک بنر جذاب، با رنگ های مناسب، فونت مناسب، جملات کپی رایتینگ و اصول گرافیکی می تواند فروش و افزایش فالوور شما را افزایش دهد. حال اگر همین مورد را به خوبی رعایت نکنید مخاطب بعد از تماشای تبلیغ شما به راحتی از آن می گذرد. اما هنگامی که بنرتان جذاب و خیره کننده باشد. مخاطب کنجکاو می شود تا وارد پیج شما شود. 

بعد از اینکه مخاطب وارد پیجتان شد. اگر پیج شما بر اساس اصول باشد بدون مکث شما را فالو می کند و روزانه استوری های شما را پیگیری می کند. منظور از اصول چه فاکتورهای است؟

  • لوگو مناسب
  • کاور هایلایت
  • بیو
  • قالب پست ها
  • ترتیب پست ها
  • کپشن نویسی 
  • استوری های جذاب و اصولی

نکات طراحی بنر تبلیغاتی تاثیرگذار

بنر تبلیغاتی باید تفاوتی با یک پست معمولی در اینستاگرام داشته باشد. یک بنر تبلیغاتی باید به چشم بخورده و جذاب باشد تا بتواند توجه مخاطبان را جلب کند و آن‌ها را به اقدام دعوت کند. برای ایجاد یک بنر تبلیغاتی جذاب، می‌توانید به موارد زیر توجه کنید:

استفاده از طرح ساده در تبلیغ نویسی لباس اینستاگرام

برای طراحی بنر اینستاگرام، حتماً از طرح‌های شلوغ خودداری کنید. کاربران اینستاگرام عموماً کم حوصله هستند و به‌سرعت پست‌ها را با انگشت رد می‌کنند. بنابراین، محتوای بنر شما باید ساده و قابل‌فهم باشد تا در کمترین زمان ممکن پیامش را به مخاطب منتقل کند.

همچنین، انتخاب فونت مناسب بسیار اهمیت دارد. فونت‌هایی که استفاده می‌کنید بستگی به محصول و کسب‌وکارتان دارد. مهم‌ترین نکته برای انتخاب فونت، خوانایی آن است. بیش از حد فانتزی استفاده نکنید که مخاطب نتواند به‌سرعت متن را متوجه شود و پست شما را رد کند.

فونت های مناسب برای استفاده در بنر تبلیغاتی اینستاگرام:

  • وزیر
  • ساحل
  • کلمه
  • ایران سنس
  • نورا
  • کاغذ

این مقاله ادامه دارد…

دیدگاه خود را در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *