معرفی بهترین چنل های یوتیوب ایرانی، پرطرفدارترین کانال یوتیوب ایرانی

معرفی بهترین چنل های یوتیوب ایرانی با موضوعات مختلف

بهترین چنل های یوتیوب ایرانی را قرار است در این پست مجله آر اِم مٌد باهمدیگه بررسی کنیم. چنل های یوتیوب در حوزه‌های مختلف که محتوای فوق‌العاده ارزشمندی را ارائه می‌کنند. یوتیوب یکی از پلتفرم‌های پرطرفدار در حوزه ویدیو هست که افراد زیادی در طول شبانه روز وقت خود را در یوتیوب سپری می‌کنند برای مباحث متفاوتی مثل سرگرمی، آموزش دیدن و… . همانطور که در جریان هستید یوتیوب افرادی که محتوای کپی رایت تولید کنند را مجازات می‌کند و همین قانون باعث شده است تا تک تک ویدیوهایی که ما می‌بینیم یونیک و با ارزش بوده.

بهترین چنل های یوتیوب ایرانی در حوزه فشن

پرطرفدارترین چنل یوتیوب، چنل یوتیوب ایرانی طراحی لباس و مد و فشن

اولین معرفی پرطرفدارترین کانال یوتیوب شقایق مربی و وبلاگ نویس بیست‌وچندساله طراحی مد از تهران هست. او قصد دارد در چنل یوتیوب درس‌های مد، زیبایی، استایل، تجربیات زندگی خودش را با مخاطبانش به اشتراک بگذارد.

برخی از موضوعاتی که او در چنل خودش آپلود کرده است:

  1. طراحی را از کجا شروع کنیم؟
  2. تصویرسازی مدُ
  3. آموزش بستن شال
  4. آموزش آرایش روزانه ساده
  5. خرید پارچه

بهترین کانال های یوتیوب، کانال های یوتیوب خیاطی

یکی دیگر از بهترین چنل های یوتیوب ایرانی، خدیجه میرزایی به‌تازگی چنل یوتیوب خودش را راه‌اندازی کرده و تابه‌حال محتواهای مفیدی را درزمینهٔ مد و فشن تولید کرده است. اگر در زمینه‌های خیاطی، طراحی، الگوسازی نیاز به آموزش دارید چنل ایشان را دنبال کنید.

برخی از موضوعات کانال یوتیوب خدیجه میرزایی:

  1. شناخت پارچه – پارچه کرپ باربی
  2. رنگ‌شناسی در مد و فشن
  3. چه لباسی به رنگ پوست من میاد؟
  4. شناخت پارچه – پارچه میکرو
  5. آموزش درست کردن هدبند بدون مهارت خیاطی

آموزش خیاطی در یوتیوب، آموزش خیاطی به زبان ساده

این چنل آموزش خیاطی در یوتیوب، سال 2016 تأسیس‌شده و تابه‌حال فعالیت داشته است. عمده فعالیت این چنل ویدیوهای آموزشی در مورد فشن، پوشاک و طراحی هست. همچنین هدف این کانال آموزش به زبان ساده برای علاقه‌مندان پوشاک آقایان و خانم‌ها است.

برخی از موضوعات منتشرشده:

  1. کوتاه کردن لباس‌ها
  2. مولاژ و طراحی لباس
  3. آیا با شغل استایلیست‌ها آشنا هستید؟

آموزش خیاطی یوتیوب، بهترین کانال های یوتیوب ایرانی

اگر به دنیای خیاطی علاقه‌مند هستید مخصوصاً خیاطی لباس عروس که یکی از پرزحمت‌ترین کارها در شاخه خیاطی است این چنل آموزش خیاطی یوتیوب را دنبال کنید. آموزش‌های صفرتا صد خیاطی به‌صورت کاملاً حرفه‌ای

موضوعاتی که در این چنل یوتیوب ایرانی منتشرشده:

  1. آموزش لباس عروس
  2. آموزش شومیز پشت‌باز
  3. آموزش مانتو جین دار چندطبقه
  4. آموزش دوخت دامن‌شلواری بدون الگو
  5. آموزش صفرتا صد دوخت بالاتنه عروس
  6. آموزش دوخت باکس سبک لباس عروس

بهترین کانال های آموزشی یوتیوب، فیلم های آموزشی یوتیوب، اموزش طراحی لباس یوتیوب

جانان کارشناس ارشد خیاطی و طراحی می‌باشد که به تازگی کانال خودش را در یوتیوب راه‌اندازی کرده است. کانال جانان یکی از بهترین کانال های آموزشی فارسی یوتیوب است. آموزش‌های طراحی لباس او در فضای نرم‌افزار فتوشاپ است و با توضیح کامل نکات و بیان آرام هنرجو به راحتی می‌تواند با آموزش ارتباط برقرار کند.

فرزانه در چنل یوتیوب خود ولاگ‌های مختلف در مورد فشن و طراحی لباس آپلود می‌کند. مباحثی مانند: پیدا کردن شغل در رشته مد و فشن، اندام شناسی، رنگ‌شناسی و … در ادامه موضوعاتی که درباره آن‌ها محتوا تولید کرده است آورده شده است:

  1. اندام شناسی در چند قسمت 
  2. رنگ‌شناسی در چند قسمت
  3. معرفی مشاغل رشته مد و فشن

بهترین چنل های یوتیوب فارسی، کانال یوتیوب فارسی، چگونه لباس بپوشیم پسرانه، چطور لباس بپوشیم که جذاب باشیم

آیدین در کانال یوتیوب خود در مورد استایل و ترفند های لباس پوشیدن پسران و مردان ایرانی صحبت می کند. معمولاً برای آقایان ایرانی در یوتیوب منابع فارسی کمی وجود دارد تا یاد بگیرند که چگونه یک استایل جذاب داشته باشند. برخی از ویدیو های که آیدین تولید کرده است:

  • بدترین مشکلات موی مردان و پسران
  • بهترین مدل موها برای نوجوانان
  • 10 راهی که پسرا اشتباه لباس میپوشن

 

در کانال یوتیوب آکادمی فرادرس ویدیویی اپلود شده با نام آموزش برندسازی مد و پوشاک، قطعاً برای کسانی که هدفشان راه اندازی مزون، تولیدی لباس، کارگاه خیاطی و… است کاربردی می باشد. در حال حاضر مزون های زیادی هستند که فعالیت می کنند و مزون های زیادی هم هستند که به تازگی قصد دارند کارشان را شروع کنند و در این بازار پر رقبا دانستن نکات برندسازی به شخص کمک می کند تا پیروز از این رقابت بیرون بیاید. به طور کلی در دنیای مد و فشن اگر خلاقیت در بازاریابی و برندینگ وجود نداشته باشد افرادی خیلی کمی به سمت آن برند خواهند رفت چرا که بیشتر مردم تمایل دارند برندی را دنبال کنند که خاص باشد.

دیدگاه خود را در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *