معرفی ابزارهای هوش مصنوعی

معرفی 10 ابزار هوش مصنوعی

معرفی 10 ابزار هوش مصنوعی مخصوص تمامی افراد فعال در حیطه‌ی مد و فشن که به شما کمک می کند یک دستیار هوش مصنوعی داشته باشید و از آن برای سرعت بخشیدن به کارهای‌تان استفاده نمائید. این مقاله با به روز رسانی مستمر ابزارهای دیگری را هم معرفی می کند. پس توصیه می کنیم هر هفته به سایت آر اِم مُد مراجعه کنید و ابزارهای جدید و ترند را بشناسید.

ابزار هوش مصنوعی CHAT GPT

احتمالاً کم و بیش اسم Chat GPT را شنیده اید. یک هوش مصنوعی که هر آنچه از او بپرسید به شما پاسخ می دهد. یک ابزار کاربردی برای ایده گرفتن، تولیدمحتوا، و … هر آنچه چیزی که به ذهنتان برسد را می توانید با این ابزار هوش مصنوعی حل کنید. خیلی از طراحان لباس، مدیران مزون و افرادی که به صورت حرفه ای در این صنعت فعالیت می کنند از این ابزار به خوبی استفاده می کنند. چرا که باعث می شود کارهای‌‌شان را باکیفیت بالاتر و زمان بیشتری انجام دهند. البته علاوه بر افراد این صنعت، در حیطه های دیگری هم مورد استقبال قرار گرفته است. برای استفاده از این ابزار دو راه دارید: یا اینکه یک شماره مجازی خریداری کنید و در وب سایت اصلی ثبت نام کنید. یا اینکه می توانید از وب سایت های رایگانی که مشابه وب سایت اصلی هستند استفاده کنید.

دومین ابزار هوش مصنوعی؛ حذف پس زمینه عکس

دومین ابزار از معرفی 10 ابزار هوش مصنوعی وب سایت erase.bg می باشد که این وب سایت با کمک فناوری هوش مصنوعی پس زمینه‌ی عکس های دلخواه شما را با بهترین کیفیت حذف می کند. اگر یک تولیدکننده محتوا در اینستاگرام هستید این وب سایت برای شما کاربردی خواهد بود.

طراحی پاورپوینت با هوش مصنوعی

چه دانشجو باشید چه دانش آموز حداقل برای چندبار در طول سال تحصیلی نیاز به آماده کردن پاورپوینت داشتید. در حال حاضر با استفاده از هوش مصنوعی می توانید پاورپوینت های حرفه ای و بی نظیری را در کمتر از چند ثانیه طراحی کنید. وب سایت Tome.app این امکان را به شما می دهد که برای پاورپوینت خود اسلاید بسازید، قالب بندی خودکار داشه باشید و ابزارهای متفاوت دیگر که به شما کمک می کند یک پاورپوینت جذاب ارائه دهید. البته دقت کنید که این وب سایت در دو نسخه پولی و رایگان اشتراک دارد.

یادداشت برداری مکالمات ویدئویی

اگر فردی هستید که در طی روز جلسات مختلفی را شرکت می کنید. یا حتی در دوره های آموزشی شرکت می کنید. می توانید با استفاده از وب سایت Sembly.ai تمام مکالمات ویدئویی و جلسات آنلاین را یادداشت برداری کنید. یک ابزار فوق کاربردی برای مدیران، دستیاران.

با چند کلیک نویسنده استخدام کنید

اغلب افرادی که در حیطه مدوفشن فعالیت می کنند. دغدغه تولیدمحتوا را دارند. فرقی نمی کند طراح لباس باشید یا مدیر فروشگاه لباس. نیاز دارید تا یک محتوای حرفه و ای ارزشمند برای مخاطب تولید کنید. با کمک وب سایت Jasper.ai قادر خواهید بود که یک نویسنده استخدام کنید و هوش مصنوعی برای شما متون فوق العاده جذاب بنویسد. فقط کافی است با چند کلیک محتوای حرفه ای تولید کنید. همچنین توصیه می کنیم علاوه بر این وب سایت، از وب سایت اولی که معرفی شد نیاز استفاده نمائید.

خلاصه کردن ویدئوهای یوتیوب با ابزار هوش مصنوعی

یکی از بهترین ابزارهای که توسط هوش مصنوعی انجام می شود. خلاصه کردن ویدئوهای یوتیوب است. یوتیوب پلتفرم ویدئوهای طولانی است. گاهی اوقات پیش آمده است که ما نیاز نداریم برای یادگیری یک نکته یک ویدئو 40 دقیقه ای را کامل نگاه کنیم. بنابراین در چنین واقعی از این ابزار استفاده می کنیم تا در زمان خود صرفه جویی کنیم. به کمک اکستنشن گوگل کروم Eightify AI ChatGPT خلاصه ای از ویدئوهای یوتیوب را به سرعت و به راحتی تولید کنید.

تبدیل عکس به کد با هوش مصنوعی

یکی از بهترین وب سایت هایی که تصاویر را به کدهای HTML  و CSS تبدیل می کند. وب سایت Fronty است. با استفاده از این وب سایت به راحتی می توانید این کار را انجام دهید.

افزایش کیفیت تصاویر با هوش مصنوعی

هشتمین معرفی ابزارهای هوش مصنوعی. بالا بردن کیفیت عکس که مهم ترین دغدغه در عصر تکنولوژی امروز است. با وب سایت https://letsenhance.io/ می توانید وضوح و کیفیت تصاویر را 16 برابر بدون افت کیفیت بهبود ببخشید. 

جعبه ابزار همه کاره هوش مصنوعی

سایت Tinywow یک جعبه ابزار همه کاره هوش مصنوعی محسوب می شود. از قابلیت های که می توان نام برد. ابزارهای مربوط به تبدیل و ویرایش PDF، عکس، ویدیو است و همچنین ابزارهایی برای تولیدمحتوا را در اختیار شما قرار می دهد.

ساخت کوئیز

اگر که به دنبال ساخت کوئیز اهی جذاب و کاربردی هستید. به کمک این وب سایت هر متن، فایل PDF یا صفحه‌ای از سایت را به کوئیز حرفه ای تبدیل کنید. 

دیدگاه خود را در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *