افزایش بازدید استوری اینستاگرام

7 روش افزایش بازدید استوری اینستاگرام

7 روش افزایش بازدید استوری اینستاگرام که یک روش مهم برای ایجاد روابط اجتماعی، برندسازی و فروش محصول است. استوری‌های اینستاگرام یکی از مهم ترین نکاتی است که هر مدیر پیج باید به آن دقت ویژه داشته باشد. چرا که شما با استوری می توانید فروش‌تان را چند برابر کنید. و اگر بازدید استوری‌های شما پایین باشد. مخاطبان کمتری محصولات شما را می بینند و در نتیجه فروش شما هر چقدر هم که تلاش کنید، تبلیغات کنید افزایش پیدا نمی کند. یا حتی معلق می‌ماند. پس به نکاتی که در این مقاله گفته می شود دقت کنید، رعایت کنید تا فروش‌تان بالا رود. همچنین دقت کنید که تمام مقالات آر اِم مُد به روز رسانی می شوند و مطالب جدید هر هفته قرار می گیرد.

استفاده از استیکرهای تعاملی برای افزایش بازدید استوری اینستاگرام

استیکرهای تعاملی اولین مرحله ای است که نیاز دارید در استوری ها استفاده کنید. اما دقت کنید استفاده کردن شما نباید به گونه‌ای باشد که فقط یک استیکر تعاملی استفاده کردید. باید هوشمندانه استیکرهای تعاملی را انتخاب کنید. سوالاتی از مخاطبین بپرسید تا ترغیب شوند و روی استیکرها ضربه بزنند. اگر بخواهید بدون هیچ فکر و ایده‌ای فقط یک استیکر تعاملی انتخاب کنید و در گوشه‌ای از تصویر قرار دهید. و در نهایت انتظار داشته باشید مخاطب هم تعامل کند اصلاً اینگونه نیست.

 نکته دوم این است که در هر استوری قرار نیست که استوری تعاملی قرار دهید. در بین هر دو الی سه استوری یک استیکر تعاملی استفاده کنید. و استیکرهایی استفاده کنید که متفاوت هستند. در دو استوری، دو استیکر جداگانه و متفاوت استفاده کنید. بدین گونه کم کم با تعامل کردن مخاطب و گذر زمان حداقل چند روز بازدید استوری های شما افزایش پیدا می کند.

دریافت ریپلای در اولین تا سومین استوری اینستاگرام

هر چقدر از اهمیت این موضوع توضیح دهیم. باز هم کم است! باور نمی‌کنید ریپلای چه تاثیری در افزایش بازدید استوری شما دارد. اما تنها عیبی که دارد فقط استوری های همان روز را افزایش می دهد. برای روزهای بعدی بدین شکل نیست. باید هوشمندانه یک تقویم محتوایی آماده کنید و اولین تا سومین استوری را به گونه ای آپلود کنید که مخاطب آنها را ریپلای کند. البته خودتان هم می توانید چنین کاری انجام دهید.

 فقط کافی است یک محتوای خوب، جذاب، که برای مخاطب کاربردی است را آماده کنید و در استوری های اول تا سوم بگویید برای دریافت این محتوا، استوری را ریپلای کنید. ترجیحاً روزانه از این تکنیک استفاده کنید. اما دقت کنید زیاد استفاده نکنید که مخاطب از این کار شما خسته بشود یا به اصطلاح دست شما را بخواند. باید به اندازه و استاندارد استفاده کنید. ترجیحاً یک روز یا دو روز در میان گزینه خوبی است.

ایجاد مسابقه و چالش های جذاب افزایش بازدید استوری

برگزاری مسابقه، چالش هایی که ترند هستند یکی دیگر از نکات افزایش بازدید است. به عنوان مثال اغلب مدرسان طراحان لباس در طول ماه دو مسابقه بهترین طراحی لباس برگزار می کنند که در همان چند روز، بی نهایت با افزایش بازدید استوری رو به رو می شوند.

 شما هم می توانید بر اساس نوع کسب و کارتان مسابقاتی طراحی کنید که مخاطبین شرکت کنند و برخی از افراد هم بتوانند رای بدهند. یا بتوانید قرعه کشی کنید. ایده های مختلفی برای برگزاری مسابقه و چالش وجود دارد. فقط کافی است زمان بگذارید. رقبا و سایر پیج ها را چک کنید و ایده بگیرید برای اجرا کردن 5 روش افزایش بازدید استوری اینستاگرام.

استفاده از لوکیشن، کلمات کلیدی و هشتگ در افزایش بازدید استوری اینستاگرام

شما می توانید در هر چند استوری، از قابلیت های مانند لوکیشن، کلمات کلیدی و هشتگ ها استفاده کنید. لوکیشن تاثیر بیشتری روی افزایش بازدید شما دارد. اما استفاده کردن دو مورد دیگر هم به نوع خود کاربردی هستند. منظور از کلیدواژه یعنی کلمه‌ای که مرتبط با موضوع اصلی استوری شما است. به عنوان مثال اگر شما فروشنده لباس زنانه هستید و در یک استوری محصول‌تان را معرفی می کنید. می توانید کلمه کلیدی شومیز زنانه را چندبار در متن یا عنوان ها تکرار کنید. برای هشتگ‌ها هم به همین شکل می توانید از هشتگ های پرطرفدار #لباس_زنانه #فروش_لباس_زنانه یا غیره استفاده کنید.

انتشار استوری در زمان مناسب

مهم ترین نکته جهت افزایش بازدید استوری اینستاگرام انتشار در ساعات مناسب یا طلایی است. بستگی به صفحه شما دارد که چه ساعتی برای پیج شما مناسب است؟ اما معمولاً در ایران برای اولین استوری ساعات ابتدایی صبح از 10 الی 12 ظهر مناسب است. اگر هم می خواهید عصرها شروع کنید و در آن روز استوری های کمی دارید. می توانید یک تک استوری در ابتدای صبح قرار دهید. و مابقی استوری ها را از ساعت 6 عصر به بعد شروع کنید. به مخاطبین خود هم دقت کنید که چه افرادی هستند؟ و در ان ساعات مشغول کار هستند یا استراحت؟ به عنوان مثال یک صفحه آموزش طراحی لباس، عمده‌ی مخاطبین آن دانش آموزان هستند و اگر در دوران مدرسه صبح ها استوری قرار دهد با بازدید خوبی مواجه نخواهد شد.

افزایش بازدید استوری با استوری های فاصله دار

یکی از مهم ترین نکاتی که نیاز است برای افزایش بازدید استوری اینستاگرام رعایت کنید. این است که با فاصله استوری بگذارید. دوران گذشته تمام شد که بعد از گذشت دو ساعت استوری می گذاشتید و بازدید خوبی دریافت می کردید. در حال حاضر اینگونه نیست. و اگر بخواهید با استراتژی قبلی پیش بروید پیجتان رشد نخواهد کرد. بنابراین اگر استوری اول را در ساعت 11 صبح قرار می دهید. استوری دوم را در عصر ساعت 6 قرار دهید. و استوری های بعدی را ساعت 8-9 شب قرار دهید. شاید سوال برایتان پیش بیاید که محتوای من خیلی زیاد است و با این استراتژی جواب نمی دهد. من باید چیکار کنم؟ ادامه مقاله را مطالعه کنید!

طراحی استراتژی تقویم محتوایی 

اگر محتوایی که دارید زیاد است و با استراتژی قبلی نمی توانید پیش بروید. کاری که در ادامه می گوییم را انجام دهید. ابتدا محتوایتان را بررسی کنید و ببینید که کل محتوا را در چند استوری می توانید قرار دهید؟ فرض می کنیم کل محتوای شما از ابتدا تا انتها 6 استوری است. ابتدا یک استوری را در صبح قرار دهید. و استوری اول را به گونه ای طراحی کنید که از سمت مخاطبان ریپلای زیادی را دریافت کنید.

بعد از آن محتوای خود را در سه استوری آماده کنید و ساعت 6 پشت سر هم قرار دهید. اما دقت کنید که محتوای هر استوری خلاصه و کوتاه باشد. و استوری های جذاب بسازید. و در نهایت دو استوری باقی مانده را هم در شب آپلود کنید. بدین صورت شما با این استراتژی کل محتوا را قرار داده اید.

مقاله 7 روش افزایش بازدید استوری اینستاگرام ادامه دارد…

شما می توانید سوالات خود را در قسمت دیدگاه‌ها ثبت کنید تا کارشناسان آر اِم مُد در کسری از ثانیه پاسخگوی شما باشند.

دیدگاه خود را در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *