دوره جامع آموزش اینستاگرام و تلگرام با منتورینگ هفتگی در تلگرام

پخش ویدیو

📝 خلاصه اطلاعات مفید:

✅ بعد از ثبت نام چه چیزی دریافت می‌کنید؟ دو دوره مجزا! آموزش اینستاگرام و تلگرام 

  1. PDF آموزش نکات و قواعد اصولی پیج اینستاگرام
  2. فایل PDF سوخت جت اینستاگرام (محتوای این فایل بر اساس دوره‌های خارجی تهیه شده است. به شما آموزش می دهد چگونه پست و استوری بگذارید تا بیشترین بازدید را از فالورهایتان داشته باشید و فالورهای روح پیج را فعال کنید)
  3. فایل PDF نحوه منتشر کردن اصولی پست و استوری + طراحی تقویم محتوایی هفتگی
  4. فایل آموزشی نحوه دسترسی به جدیدترین الگوریتم های اینستاگرام
  5. آموزش فروش محصول در اینستاگرام
  6. آموزش تبلیغات در اینستاگرام
  7. دوره آموزش تلگرام

⏰ زمان برگزاری: همین الان! بعد از خرید، به فایل‌ها دسترسی دارید و می‌توانید دانلود کنید.

💥 وجه تمایز با سایر دوره‌ها: پرسش و پاسخ مادام المعر در تلگرام، پشتیبانی توسط منتور دوره در تلگرام،  به‌روزرسانی همیشگی مطالب ، ارائه تمرین‌ توسط منتور به شما جهت یادگیری عملی اینستاگرام، تحلیل ماهانه پیج و آزمون و خطا

 

روش برگزاری: کاملاً آنلاین و غیرحضوری (مطالب به صورت فایل PDF و ارتباط با منتور دوره به صورت روزانه)

 

مبلغ سرمایه گذاری:

  • ثبت نام به همراه پشتیبانی و منتورینگ یک ساله 4/900 

بعد از ثبت نام پشتیبان در تلگرام به شما پیغام خواهد داد جهت مشاوره رایگان قبل از ثبت نام و پاسخگویی به سوالات شما

نمونه صفحات شرکت کنندگان موفق دوره آر اِم مُد

دوره جامع آموزش اینستاگرام و تلگرام، دوره جامع تلگرام، دوره اینستاگرام
دوره تلگرام، نمونه پیج دوره اینستاگرام، دوره آموزش اینستاگرام و تلگرام
آموزش جامع اینستاگرام، دوره اینستاگرام

بدست آوردن این نتایج فقط با زمان گذاشتن و اجرا کردن نکات آموزشی دوره امکان پذیر است!

برخلاف دیگر دوره‌های رایج، در آر اِم مُد صحبتی از ادعا نیست! عمل می‌کنیم و در طول دوره شما را پشتیبانی می‌کنیم...

افراد زیادی در دوره اینستاگرام شرکت کردند، اما فقط کسانی موفق می‌شوند که روزانه زمان بگذارند و چالش‌های کار را پشت سر بگذارند!

این دوره برای افرادی مناسب است که عملگرا هستن و در مسیر رسیدن به پیج ایده‌آل "اراده" دارند!

اگر به دنبال نتیجه یک شبه هستید تا به موفقیت برسید! این دوره برای شما مناسب نیست!

اگر روزانه می‌توانید حداقل 3 ساعت زمان برای پیجتان بگذارید، این دوره برای شما مناسب هست...

برنامه روزانه پیجتان از ما، اجرا کردن اصولی از شما

رضایت شرکت کنندگان دوره جامع آموزش اینستاگرام و تلگرام

چیشد که تصمیم گرفتیم این محتوارو آموزش دهیم؟

مدت هاست که به عنوان مشاور کسب و کارهای مد و فشن فعالیت می کنیم. و این دغدغه را بارها شنیده ایم که مدیران مزون، کارگاه های تولیدی، و … می گویند در تولید محتوا، فروش، تبلیغات اینستاگرام سردرگم هستیم. و نمی دانیم که فعالیت اصولی چگونه است. حتی پیج های که 50 کا هم هستند و ویو ریلزهای آنها بالا است. باز هم دغدغه فروش دارند. از طرف دیگر تمام عزیزان دوره های زیادی را خریداری کرده اند اما برای آنها نتیجه ای نداشته است. و مجبور بودند که همزمان چند دوره مختلف تهیه کنند. دوره آموزش اینستاگرام، دوره فروش در اینستاگرام، دوره تبلیغات در اینستاگرام و غیره. اگر شما هم باشید بعد از خرید این همه دوره و نتیجه نگرفتن نا امید خواهید شد.

دوره اینستاگرام از اولین قدم تا کسب درآمد

در نهایت تصمیم گرفتیم دوره اینستاگرام از اولین قدم تا کسب درآمد را طراحی کنیم با پشتیبانی فرد به فرد شرکت کنندگان. و در این دوره از مقدماتی ترین نکات آموزش اینستاگرام تا فروش را به شرکت کنندگان آموزش دهیم. این دوره به شما کمک می کند که دیگر هیچ دغدغه ای نداشته باشید. بعد از ثبت نام در دوره، منتور دوره به شما پیغام می دهد. در خصوص کسب و کارتان سوالاتی را از شما می پرسد و بعد از سوالات برنامه ریزی آموزشی و اجرایی اینستاگرام شما شروع می شود. طبق برنامه با منتور آموزش ببینید، طبق برنامه به همراه منتور برای پیجتان تولید محتوا کنید، بفروشید و هر زمان سوالی داشتید کافیست به منتور دوره پیغام دهید. 

سرفصل های دوره اینستاگرام

آموزش مقدمات اینستاگرام

در این فصل مقدماتی را که راجع به اینستاگرام نیاز است نسبت به آنها اطلاعات داشته باشید را معرفی کرد‌ه‌ایم. اگر شناخت کافی نسبت به بخش‌های اینستاگرام ندارید این سرفصل شما را با تمام مواردی که به آنها نیاز دارید آشنا می‌کند.

آموزش پست و استوری + طراحی تقویم محتوایی

روش های منتشر کردن و طراحی پست و استوری را در این سرفصل آموزش داده ایم. علاوه بر این موارد، طراحی تقویم اموزشی از انتخاب موضوع، برنامه ریزی برای تولید و انتشار و…

آموزش فروش در اینستاگرام

فروش محصول یکی از دغدغه های افرادی است که قصد دارند کسب و کار خود را در اینستاگرام راه اندازی کنند. در این سرفصل بر اساس علم نورومارکیتنگ مباحث فروش در اینستاگرام را آموزش داده‌ایم.

سوخت جت اینستاگرام | روش‌های فعالیت اصولی 

 فصل دوم دوره آموزشی تلگرام در مورد راه اندازی کانال تلگرام صحبت شده است. هر آن چیزی که شما نیاز است در خصوص راه اندازی بدانید را آموزش داده‌ایم. با مطالعه کردن این نکات هیچ سوالی برایتان باقی نمی‌ماند.

معرفی منابع جهت اطلاع از جدیدترین آپدیت الگوریتم

برخلاف دیگر دوره‌های محبوب، در این دوره منابعی را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید همیشه از جدیدترین الگوریتم‌ها و اپدیت ها اطلاع داشته باشید و دیگر نیازی به خرید دوره‌های مختلف نداشته باشید.

آموزش تبلیغات در اینستاگرام

علاوه بر فروش، یک پیج اینستاگرام نیاز به تبلیغات منظم ماهانه دارد تا بتواند فروش خود را اجرا کند، در این سرفصل تکنیک های طراحی تبلیغات و صفحاتی که برای تبلیغات مفید هستند را معرفی کرده ایم.

سرفصل های دوره تلگرام

مقدمه و آشنایی با کانال های تلگرام

در فصل اول نکات ابتدایی که به شما کمک می کند. شناخت بهتری نسبت به کانال های تلگرامی داشته باشید در PDF دوره آموزشی تلگرام مد و فشن معرفی میشه.

 گام به گام تولید محتوا در تلگرام

 یکی از دغدغه‌های کسانی که در تلگرام فعالیت دارند. مخصوصاً در رشته مد و فشن تولید محتوا است. در این فصل از کتاب الکترونیکی تلگرام مد و فشن تولید محتوا + نمونه‌های محتوایی و تقویم محتوایی یاد خواهید گرفت.

 استفاده از هوش مصنوعی

 ابزارهای هوش مصنوعی که به شما در تولید محتوا، نوشتن متن های تبلیغاتی، پیدا کردن بهترین موضوعات برای تولید محتوا و … را در این فصل معرفی می‌کنیم.

 قدم به قدم راه اندازی کانال تلگرام

 فصل دوم دوره آموزشی تلگرام در مورد راه اندازی کانال تلگرام صحبت شده است. هر آن چیزی که شما نیاز است در خصوص راه اندازی بدانید را آموزش داده‌ایم. با مطالعه کردن این نکات هیچ سوالی برایتان باقی نمی‌ماند.

 روش های تبلیغات در تلگرام

 هیچ کانال تلگرامی بدون تبلیغات رشد نخواهد کرد. اما تبلیغات مهم است که بر اساس اصول و قواعد اجرا شود. در این فصل شما را با انواع تبلیغات در تلگرام آشنا می‌کنیم. و آموزش می دهیم برای تبلیغات چه اقداماتی انجام دهید.

 تکالیف شما در دوره تلگرام

 فصل آخر دوره آموزشی تلگرام مد و فشن را به تمارین شما اختصاص داده‌ایم. بعد از هر آموزش مخاطب سردرگم می شود که حالا باید از کجا شروع کند. تمرین‌هایی را آماده کردیم تا بتوانید به راحتی کارتان را شروع کنید.

دوره جامع آموزش اینستاگرام و تلگرام برای کیست؟

دوره اینستاگرام برای کسانی است که:

  • قصد راه اندازی یک پیج کاری دارند و می خواهند از طریق اینستاگرام کسب درآمد کنند.
  • در اینستاگرام پیج کاری دارند اما به تولید محتوا، فروش، ارتباط با مشتری، تبلیغات تسلط ندارند. 
  • کسانی که کسب و کار سنتی دارند و می خواهند کسب و کارشان را آنلاین کنند.
  • کسانی که سایت فروشگاهی دارند و می خواهند حرفه‌ای تر از قبل در اینستاگرام فعالیت کنند.
  • و تمام کسانی که می‌خواهند از طریق اینستاگرام به درآمد و برندینگ برسند.

درآمد من از اینستاگرام و تلگرام چقدر خواهد بود؟

درآمد از اینستاگرام یک عدد مشخص ندارد. صرفاً بستگی به تلاش و پشتکار شما دارد. با فعالیت در اینستاگرام می‌توانید به میلیون‌ها یا حتی میلیاردها درآمد برسید. اما رسیدن به این درآمد به این سادگی نیست! باز هم تاکید می‌کنیم به سادگی امکان پذیر نیست. درآمد شما به عواملی بستگی دارد که اگر آنها را در اینستاگرام به خوبی رعایت کنید اتفاقات خوبی برایتان رقم می خورد.

  • فعالیت درست و اصولی
  • برنامه ریزی و طراحی استراتژی
  • تحمل استرس و ابهام در شرایط چالشی
  • تعامل با مخاطب
  • مطالعه منظم

دقت کنید که در دوره اینستاگرام آر اِم مُد صرفاً روی افزایش فالوور و مباحث این چنین تمرکز نمی‌کنیم. ما تمام تمرکزمان این است که اگر شما 500 فالوور در پیج فروشگاهی خود دارید. بتوانید محصولاتتان را به فالوورهای فعلی بفروشید. و بعد از آن که چرخه فروش شروع شد موارد حرفه‌ای‌تر مانند افزایش فالوور و… شروع می‌شود. در صورتی که در بقیه دوره‌ها تمام تمرکز روی افزایش فالوور است و این مورد یک کار زمان بر است و سودی در کوتاه مدت برای شما ندارد و فقط باعث از بین رفتن انگیزه و زمان شما می‌شود. با آر اِم مُد هوشمندانه فعالیت خواهید کرد!

اگر در این دوره ثبت نام نکنی چه فرصتی و از دست میدی؟

اگر در این دوره ثبت نام نکنید همیشه باید با هر به روزرسانی اینستاگرام دوره های جدید را خریداری کنید. چرا که در بقیه دوره ها به شما ماهی گیری آموزش داده نمی شود! صرفاً چند نکته گفته می شود که همان نکات هم برایتان نتیجه‌ای به همراه نخواهد داشت. در این دوره که ثبت نام نکنید همیشه برای سوالات اینستاگرامتان باید از گوگل و … کمک بگیرید. همیشه برای تولید محتوا مانند الان سردرگم هستید. دایرکت های زیادی را پاسخ می دهید اما فروشی ندارید و غیره! در این دوره ماهی گیری را به شما آموزش می دهیم. هدف ما در این دوره این است که اینستاگرام را به صورت کامل یاد بگیرید. حتی منابعی را معرفی می کنیم که خودتان به جدیدترین الگوریتم های اینستاگرام دسترسی داشته باشید و دیگر نخواهید پول دوره اینستاگرام بدهید! این فرصت را از دست ندهید…

فعالیت حرفه‌ای در کانال تلگرام

بسیاری از افرادی که در اینستاگرام صفحه کاری دارند. حداقل یکبار پیش آمده است که در تلگرام هم کانال فروش محصولات داشته باشند. کانالشان را راه اندازی کردند و بعد از گذشت چند ماه دیدند که هیچ پیشرفتی نمی کنند. اگر شما چنین شرایطی دارید و قصد دارید در تلگرام هم یک منبع فروش جدید ایجاد کنید. دوره آموزشی تلگرام با پشتیبانی و به روزرسانی دوره‌ای مطالب به شما کمک می‌کند. تا به بهترین شکل ممکن کانال تلگرامتان را راه اندازی کنید. بعد از اینکه ثبت نام شما نهایی شد پشتیبان دوره بلافاصله به شما پیغام خواهد داد. و روند پشتیبانی و کوچینگ شما را توضیح خواهد داد. 

توجه کنید که اگر شما ایده‌ای هم برای کانال تلگرامتان ندارید. ما کمکتان می‌کنیم بر اساس پیج اینستاگرامتان یک کانال حرفه‌ای ایجاد کنید. و در کنار آن آموزشتان می‌دهیم چگونه تولیدمحتوا کنید و در نهایت چگونه کانال تلگرام را تبلیغ کنید.

خدمات اصلی دوره جامع آموزش اینستاگرام و تلگرام

به روزرسانی همیشگی دوره های آر اِم مُد

به‌ روزرسانی‌های دوره‌ای و کاملاً رایگان

لیست بهترین پیج های تبلیغات اینستاگرام

دریافت خلاصه کتاب‌ های فروش و بازاریابی

پرسش و پاسخ و تحلیل روزانه پیج و کانال

پشتیبانی دوره های آر اِم مُد

پشتیبانی روزانه توسط منتور دوره

ثبت نام با پشتیبانی یکساله

هزارتومان 4/900
  • پشتیبانی یک ساله
  • دو دوره مجزا | اینستاگرام و تلگرام
  • دانلود PDF های اصلی دوره
  • دسترسی به به روزرسانی‌ دوره ای مطالب
  • پشتیبانی توسط منتور
  • پرسش و پاسخ مادام العمر در تلگرام
  • تحلیل روزانه عملکرد شما
  • یادگیری تمرین محور با حضور منتور

توضیحات بیشتر دوره

 شرایط اینستاگرام دیگر مانند سابق نیست. و اگر بخواهید از طریق اینستاگرام کسب درآمد کنید، برندسازی کنید نیاز به قواعد و اصول جدیدی دارید. اگر بخواهید طبق نکاتی که قبلاً از اینستاگرام بلد بودید ادامه بدهید. یک روز بازدید استوری خوبی دریافت می‌کنید، چهار روز بازدید بد و همینطور روزهای متفاوت بازدید متفاوتی هم خواهید داشت. یعنی در طول هفته بازدید استوری، ریلز و پست شما ثابت نخواهد بود. و این مورد دلیل‌اش این است که نیاز دارید قواعد جدید اینستاگرام که مختص ایران است را یاد بگیرید.

آشنایی بیشتر با دوره جامع آموزش اینستاگرام و تلگرام

بعد از اینکه در این دوره آموزشی ثبت نام کردید چهار فایل در قالب PDF را دانلود خواهید کرد. علاوه بر این فایل‌ها، اگر پلن پشتیبانی دوره را انتخاب کنید. به محض ثبت نام منتور دوره در تلگرام به شما پیغام می دهد. پیج و ایده کسب و کار شما را بررسی می کند. طبق ایده ای که شما دارید آموزش‌های شما شروع می شود. ممکن است علاوه بر فایل های آموزشی نیاز به آموزش های دیگر در حیطه اینستاگرام داشته باشید. که منتور موارد را به صورت رایگان در تلگرام به شما آموزش می دهد. مهم ترین وجه تمایز این دوره با دیگر دوره در پشتیبانی آن است! محال است شما دوره ای مانند آر اِم مُد پیدا کنید که بعد از ثبت نام پشتیبانی شما شروع شود و هر روز منتور کارتان را پیگیری کند. 

بعد از ثبت نام شما دیگر دغدغه ای در خصوص پیج اینستاگرامتان نخواهید داشت. چرا که با حضور منتور دوره هر گونه سوال یا مشکلی داشتید. بلافاصله می پرسید و مشکلتان را حل می کنید. ماهانه پیجتان را تحلیل می کنیم و اگر از مسیر اصلی خارج شدید. شما را مطلع و ایراداتی که دارید را برطرف می کنیم. 

منبع مطالب دوره 

مباحث آموزشی دوره جامع آموزش اینستاگرام و تلگرام از منابع و دوره های خارجی که در یودمی، کورسرا به فروش می رسد آماده شده است. نکاتی که در این دوره‌ آموزش داده شده را به زبان ساده و بر اساس شرایط فیلترینگ اینستاگرام ایران آماده کرده‌ایم. تفاوت دوره‌های خارجی با ایرانی در چه چیزی است؟ دوره‌های خارجی بر اساس الگوریتم و آپدیت‌ها صحبت میکنند که به شما هم این مورد آموزش داده میشه چگونه از جدیدترین آپدیت های الگوریتم اینستاگرام اطلاع داشته باشید.  دوره های ایرانی بر اساس تجربه هست. و اینکه آیا اون تجربه روی پیج شما جواب دهد یا ندهد 50/50 هست!

فرقی نمی‌کند در کدام حوزه مدوفشن فعالیت دارید. شما نیاز دارید برای برندسازی، برای فروش محصول و … مخاطبان زیادی از پیج شما دیدن کنند. و تنها راهی که می‌توانید سریع به این موضوع برسید استفاده از نکاتی است که در فایل های PDF بیان کردیم. اگر منظم نکات گفته شده را اجرا کنید با نتیجه‌ای رو به رو می‌شوید که هیجان‌زده خواهید شد.

این دوره چه کمکی میکنه به شما میکنه؟

  • تمام شدن روزهای سردرگمی که نمی دانید برای پیجتان چه محتوایی تولید کنید. چرا که یک منتور دارید به شما آموزش می دهد چگونه تقویم محتوایی بر اساس موضوعتان طراحی کنید. 
  • اگر پیج ندارید، به همراه منتور و آموزش های که در دوره گفته شده است. یک پیج را به بهترین شکل ممکن راه اندازی می کنید. قدم به قدم در راه اندازی پیج منتور دوره کمکتان می کند. 
  • طبق برنامه و نظم جلو می روید. و یک منتور دارید که عملکرد شما را بررسی می کند. اگر در مسیر خطایی کردید یا از مسیر اصلی خارج شدید پشتیبان راهنمایی‌تان می کند. 
  • هیچ سوالی بی جواب نمیمونه! اگر در طول فعالیتتان در اینستاگرام سوالی برایتان پیش بیاید به جز گوگل جایی را ندارید که از او سوالتان را بپرسید تا به صورت کامل راهنماییتان کند. اما این دوره شامل پرسش و پاسخ همیشگی است! در طول روزهای هفته این امکان را دارید هر چند سوالی که دارید را از پشتیبان دوره بپرسید و پاسخ را به صورت کامل دریافت کنید.

پشتیبانی دوره جامع آموزش اینستاگرام و تلگرام

هر محصولی که شما تهیه کنید. اگر پشتیبانی نداشته باشد هیچ ارزشی ندارد. فرقی نمی کند کالای فیزیکی است یا یک محصول آموزشی! این اطمینان را به شما می دهیم که بعد از ثبت نامتان در این دوره یک آموزش متفاوت را تجربه خواهید کرد. افراد زیادی در این دوره ثبت نام کرده اند و بعد از اینکه همراهی‌شان کردیم اصلاً چنین پشتیبانی و پاسخگویی منظم را باور نمی کردند! اگر بعد از ثبت نام، پشتیبانی این دوره آنطور که گفته شده است نبود. بدون هیچگونه پرسشی مبلغ پرداختی شما را برگشت می‌دهیم! 

تفاوت دوره اینستاگرام و تلگرام با دوره های دیگر

دوره های محبوب آموزش اینستاگرام که مطمئن هستیم شما حداقل در چندتا از این دوره‌ها شرکت کرده اید و هیچ جوابی هم از آموزش‌های آنها نگرفته اید به شما صرفاً یک سری ویدئو داده شده است و تمام! اگر هم پیغام می دادید یک خط در میان پاسخ می‌گرفتید. اما در این دوره علاوه بر محتوای آموزشی، شما صفر تا صد پشتیبانی خواهید شد و هر زمان که سوالی داشتید می‌توانید از منتور مجموعه در تلگرام بپرسید. 

دوره آموزش تلگرام

👈 تلگرام با توجه به آپدیت‌ هایی که اخیراً منتشر کرده است. دیگر یک پیام رسان نیست! آپدیت ها نشان می دهد که تلگرام به سمت شبکه اجتماعی شدن می رود. این یعنی یک بستر جدید برای تولید محتوا، جذب مخاطب و ایجاد کردن منبع درآمدی به غیر از اینستاگرام برایتان بوجود می آید.

👈 رشته مد و فشن در تلگرام مانند اینستاگرام کانال های پرقدرتی ندارد. و این یک فرصت ویژه و ناب است برای شما. که کانال خود را راه اندازی کنید و کم کم فعالیتتان را شروع کنید.

👈 به جزئت و با قطعیت می گوییم که تاکنون دروه ای مشابه این دوره برای رشته مد و فشن در ایران برگزار نشده است.

👈 این دوره شامل پشتیبانی و پرسش و پاسخ مادام العمر است! کسانی که در دوره های قبلی مانند چک لیست شرکت کرده اند. این مورد را به خوبی می دانند که پشتیبانی های آر اِم مُد حرفه‌ای، سریع و همیشگی است. کافیست یکبار امتحان کنید.

👈 ما می دانیم که شما بسیار پرمشغله هستید؛ بنابراین در هر فصل فقط اصل مطلب توضیح داده می شود. و در کمترین زمان به راه اندازی و مدیریت کانال تلگرام مسلط خواهید شد. 

سوالات متداول

محتوای این دوره به شما آموزش می دهد چگونه پیج اینستاگرامتان را اصولی مدیریت کنید. چگونه در اینستاگرام تولید محتوا کنید؟ چگونه پست و استوری منتشر کنید تا بیشترین بازدید را از فالورهایتان دریافت کنید. بعد از ثبت نام و مطالعه کردن آموزش ها و ارتباط با پشتیبان شما به راحتی به تمام بخش های اینستاگرام تسلط کامل دارید و بر اساس این آموزشها پیجتان را مدیریت می کیند.

محتوای این دوره در قالب فایل های PDF است! بعد از ثبت نام می توانید محتوا را دانلود کنید. همچنین به صورت آنلاین با منتور دوره در ارتباط هستید برای پشتیبانی و پرسش و پاسخ.

صد در صد! نکاتی که گفته شده است تماماً تست شده. و از دوره‌های خارجی اینستاگرام برگرفته شده است. اینکه شما چقدر از محتوای این آموزش نتیجه بگیرید بستگی به پشتکار و تلاش شما دارد که چند درصد از آموزش ها را روی پیجتان اجرا کنید.

بستگی به این دارد که شما چقدر در پیجتان فعال هستید؟  و چقدر پیج‌تان اصولی مدیریت شده است؟ اگر پیج شما اصولی نباشد (کاورها، لوگو، هایلایت‌ها و بیو) به صورت حرفه‌ای نباشند. طبیعتاً هر چقدر هم که این نکات را اجرا کنید مخاطب شما را فالو نخواهد کرد. چرا که زیرساخت اصلی پیج شما ایراد دارد.

اما نگران نباشید! بعد از ثبت نام پیج شما را تحلیل می کنیم، ایرادات پیجتان را در قالب یک فایل PDF ارسال می کنیم. و بهتان راهکار می دهیم که چگونه ایرادات را برطرف کنید. بعد از اینکه ایرادات برطرف شد فعالیت اصلی و تولید محتوای شما شروع می شود. 

پشتیبانی دوره جامع اینستاگرام

پرسش و پاسخ و پشتیبانی شرکت کنندگان در تلگرام است. که شما نکات را روی پیجتان اجرا می کنید. منتور دوره با پیج اینستاگرام آر اِم مُد، هر روز پیجتان را بررسی می کند و به شما بازخورد می دهید. به انتخاب خودتان می توانید پشیتبانی سه ماهه یا شش ماهه را ثبت نام کنید و در آینده پشتیبانی را مجدد تمدید کنید.

بله! هر پیجی که داشته باشید می توانید نکات را اجرا کنید. چه پیج‌های مد و فشن، چه پیج های با موضوعات دیگر. 

بعد از اتمام پشتیبانی اگر مایل بودید پشتیبانی را تمدید می کنید. اما اگر مایل نبودید برای همیشه به جدیدترین به روزرسانی های دوره دسترسی خواهید داشت.

بعد از نهایی شدن ثبت نام، پشتیبان دوره در تلگرام به شما پیغام خواهد داد. و پشتیبانی شما بلافاصله بعد از ثبت نام شروع می شود. همچنین سوالات خودتان را می توانید مستقیم در تلگرام از پشتیبان دوره آموزشی تلگرام مد و فشن بپرسید. پشتیبان از شنبه تا پنجشنبه از ساعت 10 صبح الی 8 شب آنلاین می باشد.

بله محتوای آموزشی به گونه‌ای طراحی و نوشته شده است. که تمام افراد بدون پیش نیاز می توانند از مطالب استفاده کنند و کانال تلگرام خودشان را راه اندازی کنند.

فروش و رشد کانال شما بر اساس اراده و پشتکار شما مشخص می شود. پشتیبان دوره به شما تمرین هایی ارائه می کند. اگر شما هر چه زودتر و سریعتر تمرین ها را انجام دهید. قطعاً کانال شما زود پیشرفت می کند. بنابراین فروش شما در تلگرام فقط به زمانی که شما اختصاص می دهید ربط دارد.

فروش و رشد کانال شما بر اساس اراده و پشتکار شما مشخص می شود. پشتیبان دوره به شما تمرین هایی ارائه می کند. اگر شما هر چه زودتر و سریعتر تمرین ها را انجام دهید. قطعاً کانال شما زود پیشرفت می کند. بنابراین فروش شما در تلگرام فقط به زمانی که شما اختصاص می دهید ربط دارد.

دوره جامع آموزش اینستاگرام و تلگرام

روش های کسب درآمد حرفه ای از اینستاگرام

چگونه می‌توان درآمد از اینستاگرام کسب کرد؟ این یکی از پرسش‌هایی است که کاربران به طور مداوم در جستجوی آن هستند. با پیشرفت سریع کسب و کارهای آنلاین، استفاده از وب‌سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام برای فروش محصولات و خدمات و گسترش کسب و کارها امری معمول شده است. استفاده از اینستاگرام به عنوان یکی از بهترین بسترها برای شروع کسب و کارهای آنلاین شناخته می‌شود. امروزه روش‌های مختلفی برای کسب درآمد از اینستاگرام وجود دارد که به صورت روزافزون به آن‌ها اضافه می‌شود.

مزایای کسب درآمد حرفه ای از اینستاگرام

اولین موردی که باید به آن پرداخته شود، مزایای کسب درآمد از اینستاگرام است و بررسی خواهیم کرد که چرا باید کسب و کار خود را در این شبکه اجتماعی راه‌اندازی کنیم. این سوال مطرح است که آیا واقعاً این رسانه ویژگی‌هایی دارد که ایجاد یک پیج کسب و کار (بیزینس پیج) در آن ضروری است؟ در ادامه به چند دلیل اساسی اشاره خواهیم کرد که نشان می‌دهند چرا اینستاگرام برای راه‌اندازی کسب و کار بسیار مناسب است

بالا بودن تعداد کاربران اینستاگرام

اولین دلیلی که ما را ملزم به حضور در اینستاگرام و راه‌اندازی کسب و کار در آن می‌کند، تعداد بالای کاربران این رسانه اجتماعی است. بر اساس مطالعات اخیر، بیش از یک میلیون کاربر به صورت ماهانه در این پلتفرم فعالیت دارند. بررسی‌ها و مطالعاتی که در ایران انجام شده نشان می‌دهد که بیش از 50 میلیون ایرانی از اینستاگرام استفاده می‌کنند. این تعداد قابل توجه کاربران نشان می‌دهد که اینستاگرام می‌تواند ابزاری بسیار موثر برای افزایش فروش و کسب درآمد باشد. همچنین، این رسانه اجتماعی به عنوان بازاری منحصر به فرد برای بیزینس‌ها محسوب می‌شود.

هر کسب و کاری در اینستاگرام امکان شکوفایی و رشد دارد

یکی از ویژگی‌های برجسته اینستاگرام این است که اگر شما کوشا، پرتلاش، پیگیر و خلاق باشید، به راحتی می‌توانید در این پلتفرم رشد کرده و به اوج موفقیت برسید. بسیاری از پیج‌های خلاق توانستند در مدت کوتاهی اولین فروش خود را در اینستاگرام تجربه کنند. اگر می‌خواهید به سرعت در اینستاگرام پیشرفت کنید، می‌توانید در دوره‌های آموزشی مرتبط با اینستاگرام شرکت کنید و از تجربه متخصصان و افراد با تجربه در این حوزه بهره ببرید. بهره‌گیری از تجربیات دیگران، می‌تواند مسیر شما به سوی موفقیت را به طور چشمگیری کوتاه‌تر کند.

در اینستاگرام آگاهی افراد از برند ما بیشتر می شود

یکی از دلایل اساسی برای شروع کسب و کار در اینستاگرام، افزایش آگاهی مخاطبان پتانسیل از برند ما است. با حضور فعال و مؤثر در اینستاگرام، محتوای ما می‌تواند در صفحه Explore اینستاگرام نمایش داده شود. ورود به صفحه Explore منجر به دیده شدن بیشتر محتوای ما توسط مخاطبان پتانسیل می‌شود و در نتیجه آگاهی آن‌ها از برند ما به طرز قابل توجهی افزایش می‌یابد.

اینستاگرام به ما این امکان را می‌دهد که با افراد معروف، اینفلوئنسرها و صفحات پرمخاطب همکاری کنیم. اینفلوئنسرها در مقابل دریافت مبلغی مشخص، به مخاطبان خود تشویق می‌کنند تا پیج ما را دنبال کنند و از ما بخواهند. با استفاده از اینفلوئنسرها، می‌توانیم به راحتی تعداد دنبال‌کنندگان خود را افزایش داده و فروش بیشتری را تجربه کنیم.

آگاهی افراد از برند

یکی از دلایلی که موجب راه‌اندازی کسب و کار در اینستاگرام می‌شود، این است که افزایش آگاهی مخاطبان بالقوه از برند ما را تسریع می‌دهد. با داشتن حضور فعال و موثر در اینستاگرام، محتوای ما به صفحه اکسپلور اینستاگرام راه پیدا می‌کند. این باعث می‌شود که بیشترین تعداد کاربران مختلف محتوای ما را مشاهده کنند، که در نتیجه باعث افزایش چشم‌گیر آگاهی مخاطبان بالقوه از برند ما می‌شود.

استفاده از اینستاگرام به ما این امکان را می‌دهد که با افراد تأثیرگذار، اینستاگرامرها و صفحات با تعداد دنبال‌کنندگان زیاد همکاری کنیم. افراد تأثیرگذار به ازای مبلغی مشخص، از دنبال‌کنندگان خود تشویق می‌کنند تا پیج ما را دنبال کنند. این امر این امکان را به ما می‌دهد که با استفاده از افراد تأثیرگذار، به راحتی تعداد دنبال‌کنندگان خود را افزایش داده و فروش بیشتری را تجربه کنیم.

12 راه عالی برای کسب درآمد حرفه ای در اینستاگرام

چگونه درآمد اینستا را فعال کنیم؟ افراد زیادی به دنبال راه‌اندازی یک کسب و کار ایده‌آل در اینستاگرام هستند، اما هنوز به یک ایده عالی و پردرآمد نرسیده‌اند. در این بخش از مقاله، چند ایده برای شروع کسب و کار در اینستاگرام که می‌تواند پردرآمد باشد را معرفی می‌کنیم. اگر شما هم به دنبال شروع سریع کسب و کار در اینستاگرام هستید، مهم است به توانایی‌ها و پشتکار خود ایمان داشته و از ایده‌های جذاب و بازارپسند استفاده کنید.

فروش محصولات و خدمات به صورت مستقیم

برای فعال کردن درآمد از اینستاگرام، یکی از بهترین راه‌ها این است که محصولات و خدمات خود را به صورت مستقیم در اینستاگرام عرضه کنید. اگر کسب و کار حضوری دارید، می‌توانید علاوه بر فروش در مغازه‌تان، محصولات خود را نیز در اینستاگرام معرفی کنید. اگر کسب و کار آنلاین دارید، می‌توانید محصولات مورد نظر خود را انتخاب کرده و در اینستاگرام و دیگر پلتفرم‌های آنلاین فروش کنید.

برای افزایش فروش، باید محتوای جذابی تولید کنید و تلاش کنید تا تعداد دنبال‌کنندگان خود را افزایش دهید؛ زیرا افزایش تعداد دنبال‌کنندگان به افزایش احتمال فروش محصولات متصل است. در فروش مستقیم، اطمینان حاصل کنید که محصولات و خدمات باکیفیتی ارائه می‌دهید و قیمت‌گذاری مناسبی دارید تا برند شما جذابیت بیشتری داشته باشد و طرفداران بیشتری به دست آورید.

همچنین، بهتر است به سوی محصولات و خدماتی بروید که واقعاً نیاز مشتریان را برآورده کنند، زیرا این امر باعث می‌شود که فروش شما بهتر انجام شود. به طور کلی، انتخاب محصولات و خدمات مناسب و جذاب، افزایش تعداد دنبال‌کنندگان و تولید محتوای متناسب، کلیدی برای کسب درآمد موفق از اینستاگرام است.

همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ

یکی از روش‌های برتر برای کسب درآمد حرفه‌ای از اینستاگرام، سیستم همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ است. برای رسیدن به درآمد مطلوب از این روش، به صبر، حوصله، پشتکار و تلاش مداوم نیاز دارید. ابتدا باید یک پیج بسازید و سپس محتوای تخصصی و جذاب تولید کنید. اگرچه برخی از ولاگرها و اینفلوئنسرها ممکن است محتوای تخصصی نداشته باشند، اما با بهره‌گیری از شهرت و رسانه‌ای که دارند، در افیلیت مارکتینگ موفق می‌شوند.

پس از جذب تعداد زیادی از دنبال‌کنندگان، می‌توانید با فروشگاه‌های اینترنتی توافق کنید و لینک‌های اختصاصی دریافت کنید. سپس باید دنبال‌کنندگان خود را تشویق کنید تا از طریق این لینک‌های اختصاصی به فروشگاه مرتبط مراجعه کنند و محصولات را خریداری کنند. این کار باعث می‌شود که شما به عنوان همکار افیلیت، بخشی از درآمد حاصل از هر خرید را دریافت کنید. البته برای رسیدن به معروفیت، نیاز به صبر و تلاش زیادی دارید، اما اگر موفق شوید و در میان مخاطبان شناخته شوید، می‌توانید درآمد قابل توجهی از این روش داشته باشید.

برای ایجاد و بهره‌مندی از اعتماد به عنوان یک مرجع تخصصی در زمینه کاری خود، اولین گام باید تولید محتوای تخصصی باشد و سپس به تدریج به معرفی محصولات تخصصی و مرتبط با دانش خود بپردازید. افراد به دانش تخصصی شما اعتماد می‌کنند، بنابراین باید مراقب باشید که این اعتماد را نقض نکنید و به همین دلیل برخورد با آنها خیلی مهم است.

تبلیغات و اینفلوئنسر مارکتینگ

با دوره جامع آموزش اینستاگرام اگر برای مدتی محتوای جذاب تولید کنید و تعداد فالوورهای خود را افزایش دهید، به مرور زمان اعتماد مخاطبان را جلب خواهید کرد. در این صورت، می‌توانید از کسب‌وکارهای دیگر تبلیغات بگیرید و آن‌ها را به مخاطبان خود معرفی کنید. یکی از روش‌های عالی برای کسب درآمد حرفه‌ای از اینستاگرام، تبلیغات است. روش دیگر برای افزایش درآمد و شهرت، اینفلوئنسر مارکتینگ یا بازاریابی به کمک افراد تأثیرگذار است.

برای تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر، باید مدتی محتوای جذاب و باکیفیت تولید کنید. پس از مشهور شدن، می‌توانید از طریق فروش محصولات خود، همکاری در فروش یا تبلیغات درآمد قابل توجهی کسب کنید. اینفلوئنسر مارکتینگ یکی از جذاب‌ترین فعالیت‌هایی است که می‌توانید در اینستاگرام انجام دهید و به درآمد برسید. اگر در اینستاگرام فردی مشهور و موفق باشید، می‌توانید مخاطبان خود را ترغیب کنید تا کانال یوتیوب شما را دنبال کنند و از این طریق نیز درآمد دلاری کسب کنید. همچنین، در یوتیوب نیز می‌توانید به برندسازی و افزایش فروش کسب‌وکارهای دیگر کمک کنید و درآمد خوبی به دست آورید.

فعالیت به عنوان ادمین پیج‌ های اینستاگرامی

یکی از روش‌های مؤثر برای کسب درآمد حرفه‌ ای از اینستاگرام، بازاریابی برای کسب‌وکارهای دیگر در این پلتفرم است. شما می‌توانید مدیریت صفحه یک کسب‌وکار را بر عهده بگیرید و برای آن، پست‌ها و محتوای جذاب تولید کنید. امروزه این کار بسیار محبوب شده و بسیاری از کسب‌وکارها برای مدیریت رسانه‌های اجتماعی خود، افرادی را استخدام می‌کنند تا به این وظایف رسیدگی کنند. این افراد مسئولیت فروش اینترنتی محصولات، افزایش آگاهی مخاطبان از برند، و ایجاد یک ارتباط مثبت و مستمر بین کسب‌وکار و مخاطبان را بر عهده دارند.

انجام کارهای فریلنسری برای سایر مخاطبان

افرادی که به صورت فریلنسری کار می‌کنند، می‌توانند یک صفحه در اینستاگرام ایجاد کنند و در آن به تبلیغ کسب‌وکار خود بپردازند. اگر بتوانید محتوای جذاب و خلاقانه تولید کنید و صفحه‌ای پویا و فعال داشته باشید، قطعاً می‌توانید سفارش‌های متنوعی از سوی مخاطبان خود دریافت کرده و درآمد خوبی کسب کنید.

دراپ شیپینگ در دوره جامع آموزش اینستاگرام

یکی از بهترین روش‌ها برای کسب درآمد از اینستاگرام، که بسیاری از افراد آن را از آن غافل هستند و می‌تواند از پردرآمدترین مشاغل اینستاگرامی باشد، دراپ شیپینگ است. برای شروع یک کسب و کار در زمینه دراپ شیپینگ، ابتدا باید یک صفحه اینستاگرامی راه‌اندازی کنید و محصولات مورد علاقه خود را برای فروش در آن نمایش دهید. در عین حال که پیج خود را شروع می‌کنید، به دنبال یافتن یک تأمین‌کننده حرفه‌ای و معتبر برای تأمین محصولات پیج خود باشید.

می‌توانید با چندین تأمین‌کننده مختلف همکاری کنید تا انواع محصولات مختلف را ارائه دهید. در روش دراپ شیپینگ، بلافاصله پس از خرید مشتری، شما از تأمین‌کننده محصول را خریداری می‌کنید و به او درخواست ارسال مستقیم محصول به آدرس مشتری را می‌دهید.

برای مثال، اگر مشتری محصولی را با قیمت 200 هزار تومان از شما خریداری کند، شما این محصول را با هزینه 150 هزار تومان از تأمین‌کننده خریداری کرده و هزینه 30 هزار تومان برای پست و ارسال را پرداخت می‌کنید. در نهایت، سود شما از این فروش معادل 20 هزار تومان خواهد بود.

نکته مهم در دراپ شیپینگ این است که با تأمین‌کنندگانی که به صورت حرفه‌ای عمل می‌کنند، همکاری کنید تا محصولات با کیفیت و به موقع به مشتریان ارسال شوند.

فروش عکس‌ ها و آثار هنری در اینستاگرام؛ راهی برای کسب درامد از اینستاگرام

اگر به علاقه‌مندی به عکاسی یا نقاشی دارید، می‌توانید عکس‌هایی که تاکنون گرفته‌اید را به عنوان نمونه‌کار در پیج خود منتشر کنید و آن‌ها را به مشتریان علاقه‌مند بفروشید. همچنین، در بایوی پیج اینستاگرام خود، آدرس وب‌سایت خود را قرار دهید تا خریداران به راحتی بتوانند به وب‌سایت شما مراجعه کنند و اثرهای هنری را مشاهده و خرید کنند.

اگر نقاش هستید، می‌توانید از نقاشی‌های خود عکس بگیرید و آن‌ها را در پیج اینستاگرام خود به نمایش بگذارید. با توجه به علاقه بسیاری از افراد به هنر و نقاشی، پس از مشاهده توانمندی‌ها و آثار شما، احتمالاً سفارشاتی دریافت خواهید کرد. همچنین، برای فروش نقاشی‌های خود می‌توانید یک وب‌سایت راه‌اندازی کنید تا افراد از طریق پیج اینستاگرامی شما وارد وب‌سایت شده و آثار هنری مورد نظر خود را سفارش دهند.

آموزش از طریق فایل‌های ذخیره‌ شده

یکی از بهترین روش‌های کسب درآمد از اینستاگرام، برگزاری کلاس‌های آموزشی از طریق ارسال فایل‌های صوتی و ویدیویی به مخاطبان یا استفاده از پلتفرم‌های برگزاری جلسات آنلاین مانند اسکای‌روم و گوگل میت است. این روش برای افرادی که مهارت یا تخصص خاصی دارند و علاقه‌مندند که آن را به دیگران آموزش دهند، بسیار مناسب است.

به عنوان نویسنده محتوا، من به مدت طولانی یک پیج در اینستاگرام داشتم و لحظاتی از کلاس‌هایم در زمینه محتوانویسی را در آن به اشتراک می‌گذاشتم. این کلاس‌ها نظر مخاطبان را جلب کردند و از طریق برگزاری آن‌ها، درآمد کسب کردم. اگر می‌توانید محتوای جذابی ارائه دهید و اعتماد مخاطبان را جلب کنید، اینستاگرام می‌تواند منبع خوبی برای کسب درآمد باشد.

ارائه خدمات مشاوره، منتورینگ و کوچینگ

اگر قصد دارید از اینستاگرام درآمد کسب کنید و آن را به ابزاری برای تولید ثروت تبدیل کنید، توصیه می‌شود که مهارت‌های کوچینگ، منتورینگ و مشاوره را به خوبی فرا بگیرید و این خدمات را به مخاطبان و متقاضیان اینستاگرامی ارائه دهید. در حال حاضر، این حرفه‌ها درآمد بسیار خوب و قابل توجهی دارند و اگر بتوانید خدمات باکیفیتی ارائه کنید، می‌توانید از این طریق به شهرت و ثروت قابل ملاحظه‌ای دست پیدا کنید.

برگزاری تورهای گردشگری و جذب مخاطب از طریق دوره جامع اینستاگرام

تعداد علاقه‌مندان به گردشگری و ایران‌گردی در کشور ما روز به روز در حال افزایش است و تورهای گردشگری زیادی در سراسر کشور برگزار می‌شوند. اگر به ایران‌گردی علاقه دارید، مکان‌های تفریحی جذاب ایران را می‌شناسید و می‌خواهید هم‌وطنان را با زیبایی‌های کشورمان آشنا کنید، پیشنهاد می‌شود با دوره جامع آموزش اینستاگرام و تلگرام یک پیج اینستاگرامی ایجاد کنید و با تولید و انتشار محتوای جذاب، مخاطبان را جذب کنید. پس از مدتی می‌توانید تورهای گردشگری برگزار کرده و از این راه درآمد کسب کنید.

هرچه قیمت تورهای شما مناسب‌تر و خدماتی که ارائه می‌دهید حرفه‌ای‌تر و هوشمندانه‌تر باشد، میزان علاقه‌مندی و استقبال مخاطبان از شما بیشتر خواهد شد. به این ترتیب، در مدت زمان نسبتاً کوتاهی می‌توانید تورهای متعددی برگزار کرده و درآمد خود را افزایش دهید.

راه اندازی پیج های شاخص در مورد مشاغل و اصناف مختلف

این روزها، پیج‌های برجسته اینستاگرام که در حوزه‌های مختلف اصناف و مشاغل فعالیت می‌کنند، با تبلیغ کسب‌وکارهای گوناگون درآمد قابل توجهی کسب می‌کنند. به عنوان نمونه، می‌توانید یک پیج اختصاصی برای معرفی رستوران‌های شهر یا استان خود ایجاد کنید. این کار نه تنها به مخاطبان کمک می‌کند تا با مکان‌های جذاب شهر شما آشنا شوند، بلکه فرصتی عالی برای مشاغل است تا به مخاطبان هدف خود دسترسی پیدا کنند.

با راه‌اندازی چنین پیجی، رستوران‌های قدیمی و جدید شهر شما به تبلیغ کسب‌وکارشان در صفحه شما علاقه‌مند خواهند شد و برای این تبلیغات، مبالغ قابل توجهی پرداخت می‌کنند.

کسب درآمد از طریق تولید محتوای اینستاگرام برای سازمان‌ها و کسب و کارها

در حال حاضر، شرکت‌ها، سازمان‌ها و کسب‌وکارهای مختلف به دنبال استخدام تولیدکنندگان محتوای اینستاگرام هستند. اگر مهارت ساخت ویدیو و تولید محتوای تصویری و ویدیویی را داشته باشید، به راحتی می‌توانید فرصت‌های شغلی فوق‌العاده‌ای را به دست آورید و کار خود را آغاز کنید.

توصیه می‌شود علاوه بر تولید محتوای ویدیویی و تصویری، کپی رایتینگ را نیز بیاموزید. با این مهارت می‌توانید استوری‌های جذاب و کپشن‌های فوق‌العاده‌ای بنویسید. کپی رایتینگ یکی از مهارت‌هایی است که با تسلط بر آن، می‌توانید به صورت حرفه‌ای‌تر و کارآمدتر در اینستاگرام فعالیت کنید و درآمد بیشتری کسب کنید.

چند نکته برای کسب درامد از اینستاگرام 

کاتی وجود دارد که می‌توان به رعایت آن‌ها در کسب درآمد از اینستاگرام کمک کرد. این نکات نه تنها می‌توانند روند درآمدزایی را بهبود بخشند بلکه امکان نفوذ عمیق‌تر در دل مخاطبان هدف را نیز فراهم می‌کنند.

بر یک حوزه کاری خاص و ویژه متمرکز شوید و پراکنده‌ کاری نکنید

اگر می‌خواهید در اینستاگرام بهتر و سریع‌تر به درآمد برسید، پیشنهاد می‌شود که از تولید محتوا و فعالیت در حوزه‌های مختلف خودداری کنید و به جای آن، تمام تمرکز و توان خود را بر روی یک حوزه کاری خاص و خاصانه متمرکز کنید. به عنوان مثال، اگر پیج فروش کتاب دارید، بهتر است که تمام تلاش خود را برای محتواهایی که به کتاب‌ها مرتبط هستند، بگذارید.

بسیاری از متخصصان کسب و کار باور دارند که تمرکز کامل بر یک حوزه خاص می‌تواند موثرتر باشد. به عنوان مثال، اگر پیج کتاب‌فروشی دارید، بهتر است که به کتاب‌هایی با یک موضوع خاص، مانند کتاب‌های رشد شخصی، تمرکز کنید و فقط این نوع کتاب‌ها را به فروش برسانید.

به ارتباط خود با مخاطبان، به منزله گنجینه‌ ای گران‌بها نگاه کنید

ارتباط انسانی با مخاطبان در دوره اینستاگرام، مانند یک گنجینه ارزشمند است که همه به آن دسترسی ندارند. اگر مخاطبان شما از محتوا و محصولات شما لذت می‌برند و با شما ارتباط برقرار می‌کنند، ارزش این ارتباط را به‌درستی بشناسید و به آن ارزش دهید تا این ارتباط قوی از بین نرود. سعی کنید ذائقه و نیازهای مخاطبان خود را بشناسید و محتوا و محصولات خود را بر اساس این نیازها تنظیم کنید. همچنین به نظرات و پیام‌های مخاطبان با سرعت و احترام پاسخ دهید. حفظ این تعامل، کلیدی است که می‌تواند روند درآمدزایی و شهرت کسب‌وکار شما را بهبود بخشد.

کپشن و کپی رایتینگ

یکی از کلیدی‌ترین عوامل در افزایش شهرت و محبوبیت پیج شما، نوشتن کپشن‌های جذاب و خلق محتوای متنی عالی برای استوری‌ها و پست‌هاست. اگر بتوانید حس کنجکاوی مخاطب را تحریک کرده و او را به خود جذب کنید، قطعاً می‌توانید تأثیر عمیقی روی او بگذارید و او را به تعامل با پیج خود ترغیب کنید. در حقیقت، استفاده هوشمندانه از محتوای متنی یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش فالوورهای اینستاگرام است.

بسیاری بر این باورند که تأثیر محتوای متنی کاهش یافته و محتوای تصویری و ویدیویی جایگزین آن شده‌اند؛ اما حقیقت این است که محتوای متنی همچنان قدرت بی‌نظیری دارد. حتی اگر هدف شما تولید محتوای تصویری یا ویدیویی جذاب باشد، لازم است آن را با عناصر متنی ترکیب کنید تا تأثیر بیشتری بر روی مخاطب داشته باشد.

استفاده از سایر رسانه های اجتماعی

اگر قصد دارید تعداد فالوورهای اینستاگرام خود را افزایش دهید و به شهرت و درآمد بیشتری دست پیدا کنید، توصیه می‌شود که مخاطبان خود در شبکه‌های اجتماعی دیگر مانند یوتیوب را به دنبال کردن پیج اینستاگرام‌تان تشویق کنید. برای جذب افراد به این کار، می‌توانید اعلام کنید که با دنبال کردن پیج اینستاگرام شما، آن‌ها می‌توانند به بخش دایرکت پیام داده و کد تخفیف ویژه‌ای دریافت کنند.

ارائه تصویر جذاب و گرافیکی

داشتن یک تصویر گرافیکی منحصر به فرد و جذاب برای برندتان می‌تواند به افزایش اعتبار صفحه شما کمک زیادی کند. وقتی مخاطبان وارد صفحه شما می‌شوند و مشاهده می‌کنند که برای تولید محتوای باکیفیت و جذاب تلاش کرده‌اید، بسیار راحت‌تر به شما اعتماد می‌کنند. در مقابل، اگر صفحه شما از نظر ظاهری و ساختاری بی‌نظم و بی‌نقشه باشد، جلب اعتماد مخاطبان بسیار دشوار خواهد بود.

یکی از اقداماتی که می‌توانید انجام دهید این است که برای هایلایت‌های صفحه‌تان کاورهای زیبا و هماهنگ انتخاب کنید و رنگ این کاورها را با رنگ کاورهای پست‌هایتان هماهنگ کنید. این کار تأثیر بسیار مثبتی روی صفحه شما خواهد گذاشت.

استفاده از قابلیت هایلایت اینستاگرام؛ دوره اینستاگرام

در سال‌های اخیر، اینستاگرام قابلیت جدیدی به نام هایلایت را به پروفایل کاربران اضافه کرده است که این امکان را فراهم می‌کند تا اطلاعات جامعی درباره کسب و کار خود را برای دنبال‌کنندگان خود نمایش دهند. با استفاده از هایلایت‌های اینستاگرام، می‌توانید در مورد مکان فعالیت، اطلاعات تماس، و تاریخچه تأسیس کسب و کار خود را با مخاطبان به اشتراک بگذارید. همچنین، می‌توانید آدرس وبسایت و کانال یوتیوب خود را نیز در این هایلایت‌ها قرار دهید تا به دنبال‌کنندگانتان ارائه دهید.

روش های افزایش فالوور در دوره اینستاگرام

اگر به دنبال افزایش فروش محصولات و خدمات در صفحه اینستاگرام خود هستید، باید ابتدا اعتبار صفحه خود را در نظر مخاطبان بالا ببرید و اعتماد آن‌ها را جلب کنید. یک نکته مهم این است که خریداری، نتیجه و پاسخ اعتماد است. یکی از راه‌های جلب اعتماد مخاطبان، افزایش تعداد دنبال‌کنندگان صفحه شما است، اما به هیچ وجه از راه‌هایی مانند خرید فالوور استفاده نکنید؛ زیرا فالوورهای غیرواقعی نمی‌توانند به صفحه‌تان کمک کنند و الگوریتم‌های هوشمند اینستاگرام به سرعت آن‌ها را شناسایی و حذف می‌کنند، با این که ممکن است پیج شما نیز مسدود شود.

برای افزایش تعداد فالوورهای اینستاگرام، از راهکارهای مناسب و هوشمندانه مانند ارائه محتوای جذاب، استراتژی بازاریابی، همکاری با اینفلوئنسرها، استفاده از هشتگ‌های موجود و سایر روش‌های حرفه‌ای استفاده کنید. باید همیشه مراقب باشید که اینستاگرام اعتبار فالوورهای شما را تشکیل ندهد؛ چرا که این ممکن است منجر به حذف آن‌ها توسط الگوریتم‌های این شبکه اجتماعی شود. جذب فالوور امری آسان نیست، اما با استراتژی هوشمندانه، می‌توانید به طور موثر مخاطبان هدف خود را جذب کنید.

کسب درآمد از اینستاگرام به صورت حرفه ای

تعریف و تعیین استراتژی یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین جنبه‌های کسب و کار در اینستاگرام است. با تعیین استراتژی، وظایف و راهبردهای شما مشخص می‌شود که باید چه نوع پست‌ها را منتشر کنید، چگونه به جذب و هدایت کاربران بپردازید و آن‌ها را به مشتری تبدیل کنید.

اولین گام در تعیین استراتژی، شناسایی مخاطبان هدف است. باید تحلیل کنید که محصولات شما بیشتر برای کدام نوع سنی و شخصیت‌ها مناسب است. این تحلیل به شما کمک می‌کند تا زبان و نحوه بیان خود را تنظیم کنید و پست‌ها و تبلیغاتی را که در صفحه اینستاگرامتان منتشر می‌کنید، بهینه‌سازی کنید. همچنین، تعیین بهترین زمان انتشار پست‌ها نیز حائز اهمیت است تا بازخورد موثری از دنبال‌کنندگان خود دریافت کنید. ایجاد استراتژی یکی از مهمترین اقداماتی است که باید به آن توجه کنید تا در کسب و کار خود در اینستاگرام موفق باشید.

با توجه به آمار، می‌توانید دریابید که اکثریت کاربران فعال اینستاگرام جوان هستند، بنابراین به این دسته از مخاطبان باید توجه خاصی داشته باشید. قبل از شروع فعالیت در اینستاگرام، نیاز است که کاربران خود را از نظر سنی و نیازهایشان، دسته‌بندی کنید. می‌توانید به صفحه کسب و کار رقبای خود مراجعه کرده و بررسی کنید که کاربران آن‌ها بیشتر در کدام محدوده سنی قرار دارند.

اهداف فعالیت در دوره اینستاگرام

مرحله بعدی این است که اهداف کوتاه‌مدت و بلندمدت خود را تعیین کنید. این اهداف باید دقیق، قابل اندازه‌گیری، قابل دستیابی، واقعی و دارای زمان‌بندی باشند. شما می‌توانید معیارهایی همچون تعداد لایک‌ها، نظرات، تعداد دنبال‌کنندگان و بازدیدها را برای سنجش اهداف خود در نظر بگیرید، اما بهتر است عملکرد خود را با معیارهای مؤثرتری ارزیابی کنید.

معیارهای سنجش برای کسب درآمد از اینستاگرام عبارت‌اند از:

  • افزایش آگاهی کاربران نسبت به برند شما (نرخ رشد دنبال‌کنندگان)
  •  میزان تعامل و مشارکت کاربران (نرخ لایک‌ها و اشتراک‌گذاری پست‌ها)
  • تعداد مشتریان جدید که از طریق معرفی محصولات در صفحه اینستاگرام به دست می‌آیند
  • تعداد کل بازدیدها (Impressions)
  •  تعداد حساب‌های منحصر به فردی که محتوای شما را مشاهده کرده‌اند (Reach)

فراموش نکردن نظم در دوره جامع اینستاگرام و تلگرام

مرحله نهایی در تعریف استراتژی، تعیین تعداد پست و استوری مورد نیاز در طول یک روز یا یک ماه است. در این مرحله، نه تنها کافی است استراتژی را بنویسید، بلکه باید یک برنامه‌ریزی دقیق برای پست‌های خود داشته باشید. این مهم است زیرا اینستاگرام، همانند بسیاری از پلتفرم‌های اجتماعی بزرگ، از بات‌ها و الگوریتم‌های مختلفی استفاده می‌کند و نظم و ترتیب یکی از اصول اساسی است که توسط این الگوریتم‌ها ارزیابی می‌شود. برنامه‌ریزی منظم، عامل اساسی در بهبود سرعت و کارایی در کسب درآمد از اینستاگرام است که بهتر است از پیش برای آن برنامه‌ریزی نمایید.

Insighits؛ برای کسب درآمد از اینستاگرام

Insighits یکی از برترین ابزارهای تحلیل اینستاگرام محسوب می‌شود. این قابلیت تنها در حساب‌های کاری اینستاگرام در دسترس است و به شما اجازه می‌دهد تا نسبت جنسیتی دنبال‌کنندگان خود را مشاهده کنید. همچنین می‌توانید اطلاعات مربوط به ملیت و گروه سنی آن‌ها را بررسی نمایید. این ابزار همچنین امکان مشاهده زمان‌های فعالیت کاربران را برای شما فراهم می‌کند.

معرفی حساب کاربری به بهترین شکل

در بخش پروفایل اینستاگرام، باید اطلاعات کلیدی و اصلی درباره کسب و کارتان را ارائه دهید. این بخش که «بیو اینستاگرام» نامیده می‌شود، فقط 150 کاراکتر فضا دارد، بنابراین باید کسب و کار خود را به طور مختصر و مفید معرفی کنید. به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • بیان ندا و رسالت برند: هدف و مأموریت اصلی برند خود را به وضوح شرح دهید.
  • استفاده از هشتگ‌های مهم: هشتگ‌های پرکاربرد و مرتبط با کسب و کارتان را درج کنید.
  • استفاده از ایموجی‌ها: با اضافه کردن شکلک‌ها، این بخش را جذاب و قابل توجه کنید.
  • فضای سفید: سعی کنید فضای خالی بیشتری در بیو باقی بگذارید تا توجه خواننده جلب شود.
  • نام کاربری: از نام برند خود به عنوان نام کاربری (Username) استفاده کنید.
  • آدرس وب‌سایت: اگر وب‌سایتی برای کسب و کار خود دارید، لینک آن را در بخش Bio قرار دهید.

چه تصویری برای پروفایل خود انتخاب کنیم؟

برای بیشتر پروفایل‌های کسب و کار، استفاده از لوگو به عنوان عکس پروفایل گزینه‌ای ایده‌آل است. بهتر است در تمامی شبکه‌های اجتماعی، از لوگو به عنوان تصویر پروفایل برند خود بهره ببرید. این کار به تقویت اعتبار برند و افزایش اعتماد مشتریان کمک می‌کند.

آموزش تولید محتوا حرفه ای در دوره اینستاگرام

احتمالاً مهم‌ترین قدم در بازاریابی از طریق اینستاگرام، ایجاد، معرفی و ارائه محتوای مناسب است. بنابراین، باید تلاش کنید تا بهترین محتوای ممکن را تولید و به اشتراک بگذارید. در این بخش از مقاله مربوط به کسب و کار در اینستاگرام، قصد داریم روش‌های انتشار بهترین محتوا و ویژگی‌های یک محتوای برتر در این شبکه اجتماعی را بررسی کنیم:

استفاده از تصاویر و ویدیوهای درجه یک

اینستاگرام یک پلتفرم شبکه اجتماعی است که برای به اشتراک گذاری تصاویر و ویدیوها طراحی شده است. بنابراین، شما باید بتوانید بهترین کیفیت را در ارائه تصاویر از محصولات و خدمات خود ارائه دهید. به عنوان مثال، اگر کسب و کار شما در زمینه فروش لباس است، می‌توانید زیباترین و باکیفیت‌ترین تصاویر از محصولات خود را منتشر کنید. اگر به ارائه خدمات مشغول هستید، می‌توانید تصاویری از فرآیند ارائه خدمات خود به اشتراک بگذارید. اینستاگرام به شما امکان می‌دهد که با استفاده از فیلترها و ابزارهای بهبود کیفیت، تصاویر خود را ارتقاء دهید. هرچه تصاویر شما جذاب‌تر و باکیفیت‌تر باشد، نرخ لایک، کامنت، تعامل و تبدیل شما افزایش خواهد یافت.

در اینستاگرام، روش‌های مختلفی برای انتشار ویدیو وجود دارد و به تدریج ویژگی‌های جدیدی به این پلتفرم اضافه شده است. شما می‌توانید ویدیوهای خود را به صورت اسلایدی منتشر کنید یا از IGTV برای به اشتراک گذاری ویدیوهای طولانی‌تر استفاده کنید. همچنین، امکان انتشار ویدیوهای کوتاه به صورت استوری با طول حداکثر ۱۵ ثانیه وجود دارد، هرچند برای ویدیوهای بلندتر، این گزینه چندان مناسب نیست.

انتشار استوری عالی و جذاب

آمار رسمی از شرکت فیس‌بوک نشان می‌دهد که روزانه بیش از ۴۰۰ میلیون نفر از استوری‌های اینستاگرام استفاده می‌کنند. بنابراین، نباید از این فرصت بهره‌برداری کنید. هرچه زودتر از این ویژگی برای رشد و توسعه کسب و کار خود در اینستاگرام بهره ببرید. استوری‌ها تنها برای ۲۴ ساعت در اینستاگرام باقی می‌مانند و سپس ناپدید می‌شوند. در این فرصت می‌توانید پیشنهادات ویژه و تخفیف‌های جذاب ارائه دهید و حتی چند استوری را به صورت همزمان منتشر کنید. اگر چند استوری داشته باشید، کاربران آن‌ها را به صورت اسلاید مشاهده خواهند کرد. همچنین، تلاش کنید زمان مناسب برای انتشار استوری‌ها را شناسایی کنید تا بهترین نتیجه را کسب کنید.

نوشتن کپشن اصولی و زیبا

درست است که اینستاگرام بیشتر بر روی جنبه‌های بصری مانند عکس‌ها و ویدیوها تمرکز دارد، اما این به معنای نادیده گرفتن اهمیت بخش توضیحات نیست. بخش کپشن به پست‌های شما معنا و عمق می‌بخشد و می‌تواند دنبال‌کنندگان را به تعامل با برندتان، تفکر یا حتی خنداندن وادارد. این توضیحات یکی از کلیدی‌ترین ابزارها برای یافتن و ارتباط با مخاطبان هدف است. اگر می‌خواهید نحوه تعامل و برقراری ارتباط مؤثر با مخاطبان خود در اینستاگرام را بیاموزید و در این زمینه تسلط پیدا کنید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

شناخت مخاطب برای کسب درآمد از اینستاگرام

شبکه‌های اجتماعی برای نزدیک‌تر کردن افراد به یکدیگر طراحی شده‌اند. اینستاگرام، با داشتن تعداد زیادی کاربر که بسیاری از آن‌ها به دنبال محصولات و خدماتی مشابه آنچه شما ارائه می‌دهید هستند، فرصتی عالی برای شما فراهم می‌آورد. این پلتفرم به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید و این ارتباط می‌تواند به افزایش فروش محصولات و خدمات شما منجر شود. در ادامه، به بررسی امکانات اینستاگرام برای افزایش تعداد دنبال‌کنندگان و دسترسی به مخاطبان هدف خواهیم پرداخت.

آموزش برگزاری کمپین با دوره اینستاگرام آر اِم مُد

یکی از روش‌های مؤثر برای دستیابی به اهداف خود در اینستاگرام با دوره اینستاگرام، راه‌اندازی کمپین‌های تبلیغاتی است. در این کمپین‌ها، از کاربران خود بخواهید که اقدام خاصی را انجام دهند؛ به عنوان مثال، نظراتشان را درباره محصولات مورد علاقه‌تان به اشتراک بگذارند. این نظرات به شما کمک می‌کند تا مسیر پیشرفت خود را بهتر مشخص کنید. همچنین می‌توانید از کاربران بخواهید که سه نفر از دوستانشان را در بخش نظرات تگ کنند. این کار باعث معرفی برند شما به کاربران جدید می‌شود. سپس، می‌توانید بین کاربرانی که دوستان خود را تگ کرده‌اند، یک قرعه‌کشی برگزار کنید و به برندگان کد تخفیف اهدا کنید.

کسب درآمد از اینستاگرام با فالوور کم

با کمتر از ۱۰ هزار دنبال‌کننده، ابزارهای محدودی برای کسب درآمد اینترنتی در دسترس دارید، اما همچنان راه‌های متعددی وجود دارد که می‌توانید برای آغاز به کار از آن‌ها استفاده کنید. حالا به بررسی هر یک از این روش‌ها می‌پردازیم:

تبلیغات محصولات با دوره جامع اینستاگرام

اگر صاحب یک فروشگاه تجارت الکترونیک هستید، ایجاد یک حساب اینستاگرام برای آن می‌تواند بسیار مفید باشد. بازاریابی در اینستاگرام یک راه فوق‌العاده برای اطلاع‌رسانی به مخاطبانتان درباره محصولاتی که عرضه می‌کنید، است. صفحه اینستاگرام شما می‌تواند مملو از تصاویر و ویدئوهای جذاب باشد که محصولات شما را به نمایش می‌گذارند. ایجاد یک پس‌زمینه زیبا و نمایش محصولات در آن، راهکاری کارآمد است. همچنین سرمایه‌گذاری روی یک دوربین خوب بسیار مهم است، زیرا کاربران اینستاگرام معمولاً دوباره به پست‌های کم‌کیفیت نگاه نمی‌کنند و این می‌تواند باعث شود تا تصور کنند که محصولات شما نیز کیفیت پایینی دارند.

یکی دیگر از روش‌های عالی برای تبلیغ محصولات این است که در توضیحات هر پست به تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه اشاره کنید. برای جلب توجه بیشتر از ایموجی‌های مختلف استفاده کنید و حتماً این اطلاعات را در استوری‌ها نیز قرار دهید، زیرا کاربران ممکن است همیشه پست‌ها را چک نکنند ولی استوری‌ها را می‌بینند که تاثیرگذاری بیشتری دارند. استوری‌ها فضایی مناسب برای خلاقیت و درگیرکردن مخاطبان با محتوای شما هستند. می‌توانید از برچسب‌های مختلف مانند نظرسنجی، مکان و شمارش معکوس برای ایجاد حس از دست دادن فرصت‌ها استفاده کنید.

بدون خرید محصولی، به خرده فروشی آن ها بپردازید

مشابه تجارت الکترونیک، می‌توانید با تبلیغ محصولات در صفحه اینستاگرام خود و همکاری در فروش آن‌ها، درآمد کسب کنید. این یکی از روش‌های جذاب برای کسب درآمد از اینستاگرام با تعداد کمی فالوور است. در این روش، وقتی مشتری سفارش خود را ثبت می‌کند، تأمین‌کننده مستقیماً محصول را به مشتری تحویل می‌دهد، بنابراین نیازی نیست شما نگران ذخیره‌سازی، بسته‌بندی یا حمل‌ونقل کالاها باشید.

به دلیل انعطاف‌پذیری سیستم مشارکت در فروش، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند اینستاگرام را به عنوان کانال اصلی تبلیغات خود انتخاب کنند، چرا که ریسک کمتری دارد و فروش محصولات بهتری را امکان‌پذیر می‌کند. علاوه بر این، اینستاگرام یک برنامه رایگان است. بنابراین، اگر محصولی در صفحه شما با مشکلی مواجه شود یا از دسترس خارج شود، کسب‌وکار شما آسیب نمی‌بیند.

دیدگاه خود را در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *