برترین پرتال های فشن و مد، معرفی برترین سایت های دنیای فشن، سایت های مد و فشن خارجی

معرفی بهترین سایت های تخصصی مد و فشن خارجی

معرفی بهترین سایت های تخصصی مد و فشن خارجی مختص طراحان لباس، طراحان پارچه، طراحان مد، خیاط ها و همه عزیزانی که در شاخه های دیگر فعالیت می کنند.

سایت های مد و فشن خارجی

سایت هایی که در رشته مد و فشن فعالیت می کنند به بخش های مختلفی تقسیم می شوند.  ترند های مد و فشن را معرفی می کنند، اخبار روز جهان مد و فشن اعلام می کنند، سایت هایی که فشن شو ها را پوشش می دهند. و در این مقاله سایت تخصصی مد و فشن آر اِم مُد قصد داریم به تمامی آن ها بپردازیم.

اولین سایت از معرفی بهترین سایت های تخصصی مد و فشن خارجی سایت Elle می باشد. قطعا نام این سایت را بارها شنیده اید. این وب سایت اطلاعاتی راجع به سلبریتی ها، آشنایی با ترند های مد و فشن و دیگر اخبار های مد منتشر می کند. یکی از مزایایی استفاده از این وب سایت مطالب قابل فهم آن است. اگر شما آشنایی زیادی با زبان انگلیسی نداشته باشید به راحتی می توانید مقالات را مطالعه کنید زیرا از کلمات پایه و مقدماتی استفاده شده است.

  • معرفی سایت مد و فشن glossy

این وب سایت یکی از رسانه های مدرن مد و فشن محسوب می شود که به تغییرات تاثیر گذار در صنعت مد، سلامتی، زیبایی و جدیدترین تکنولوژی های که مرتبط به رشته مد و فشن است فعالیت می کند.

  • بهترین مجله مد و فشن wwd

مجله ی wwd از 1910 به صورت هفتگی منتشر شد. یکی از بهترین منبع ها برای بررسی هفته های مد، ترند های لباس های آقایان و خانم ها، زیبایی می باشد. معمولاً طراحان لباس همیشه پیگیر اخبار و مجله های این مجموعه هستند تا در تحلیل کردن لباس ها روز به روز تجربه و دانش زیادی بدست آورند.

  • وب سایت تخصصی مد و لباس vogue

صد در صد با مجله ووگ آشنا هستید و اصلاً نیازی به معرفی آن نیست. در مجله ووگ می توانید کالکشن های برند های مختلف را مشاهده کنید. همچنین این مجله اخبار جدیدترین ترند ها مرتبط با سلبریتی ها و موارد دیگر را پوشش می دهد. طراحان پارچه، طراحان لباس، طراحان مد، خیاط ها همیشه مجله ووگ را دنبال می کنند تا از جدیدترین ترند های این حوزه غافل نشوند.

یک مجله بی نظیر که در موضوعات استایل، زیبایی، سلامتی فعالیت می کند. اگر علاقه دارید با مد روز همراه باشید و اطلاعات کسب کنید در زمینه مد و استایل این سایت را از دست ندهید. به دلیل بزرگ بودن وب سایت هر روز مقالات جدید در موضوعات مختلف منتشر می شود و هر روز شما می توانید اطلاعات خود را افزایش دهید.

مجله فشن نوا برترین برند پوشاک و سبک زندگی در جهان که به سرعت وارد بازار شده است. ان ها  ارائه دهنده محبوب ترین سبک های فصل در سراسر جهان هستند که توانسند در سال 2018 عنوان اولین برند مد را در گوگل به خود اختصاص دهند. این وب سایت بیننده های فراوانی دارد و یکی از فعال ترین ها در حوزه مد و لباس است. 

آموزش استایلیست مد

آموزش رایگان اینستاگرام | آموزش فروش در دایرکت

معرفی بهترین سایت های مد و فشن فروشگاهی

یک برند بسیار حرفه ای با کمترین قیمت های لباس. شما می توانید لباس های که حس و حال شاد، هیجانی و شیک دارند را در این برند پیدا کنید. اگر طراح پارچه هستید حتماً پیشنهاد می کنیم که لباس های این برند را ماهانه بررسی کنید. به شما کمک زیادی در خلق پارچه های جدید می کند. همچنین طراحان و خیاط های لباس هم می توانند از وب سایت های فروشگاهی بازدید کنند تا با به روز ترین لباس های هر کشور آشنا باشند.

  • برند استرالیایی لباس fashionbunker.com

برند استرالیایی لباس که تولید کننده لباس های با تم شاد و تابستانی است. در این وب سایت فقط می توانید لباس های راحتی و تابستانی پیدا کنید. پارچه های که در لباس های آن ها استفاده شده است سرشار از انرژی می باشد. علاوه بر اینکه می توانید کالکشن ها را مشاهده کنید، می توانید از بخش بلاگ این وب سایت دانش و اطلاعات عمومی خود در زمینه مد و فشن را ارتقا دهید. یکی دیگر از قابلیت های این برند این است که در چت آنلاین استایلیست های حرفه ای حضور دارند برای راهنمایی و مشاوره خرید لباس که متناسب با اندام مشتری آن ها را راهنمایی کنند.

  • فروشگاه چند منظوره Marks and Spencer

این برند بزرگ یک شرکت خرده فروشی بریتانیایی می باشد که در 40 کشور جهان مشغول فعالیت است. حوزه فعالیت او فقط به پوشاک ختم نمی شود. آن ها لوازم خانگی، مواد غذایی را پوشش می دهند. با وارد شدن در وب سایت می توانید انواع و اقسام لباس ها مردانه، زنانه و بچگانه را مشاهده کنید. لباس هایی که می فروشند برای تمام فصل ها می باشد. 

  • وب سایت فروشگاهی مد و فشن Asos.com

این وب سایت هم یک فروشگاه است هم یک مرجع مد و فشن بریتانیایی. جدیدترین مد های سال را می توانید در این وب سایت مشاهده کنید و از طرفی اگر از لباس خوشتان آمد به راحتی می توانید خرید کنید و آن ها برای شما ارسال کنند. این یکی از قابلیت های خوب این برند است که ارسال به سراسر نقاط جهان دارد. فرقی نمی کند شما دارای چه سیلوئت هستید، برای تمام اندام ها لباس های متفاوتی دارند.

  • فروشگاه لباس زنانه و مردانه Mango

برند MNG مشهور لباس هایی را طراحی می کند که شما اگر بخواهید هر روز هم از آن ها استفاده کنید خسته نخواهید شد و برایتان تازگی دارد. تمامی لباس ها و اکسسوری های که طراحی می کنند در سبک مینیمال هستند و برای مردان، زنان و بچه ها لباس های مختلفی دارند. حتی برای کریسمس هم آیتم های جدیدی را اضافه کردند که طراحان لباس می توانند برای ایده گرفتن و دیدن نمونه کارها استفاده کنند. همچنین در کنار لباس به ملزومات اتاق خواب و پذیرایی هم می پردازند و برای منازل هم آیتم هایی را طراحی و تولید می کنند. 

این مقاله ادامه دارد…

 

دیدگاه خود را در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *