اپلیکیشن های کاربردی برای علاقمندان طراحی لباس

12 اپلیکیشن کاربردی حوزه مد و فشن برای علاقمندان دنیای لباس

اپلیکیشن کاربردی مد و فشن کار را برای علاقمندان لباس راحت می‌کند، با پیشرفت مد، طرح‌ها، الگوها و فناوری‌های همیشه در حال تغییر، راه را برای طراحان مد سخت کرده است؛ زیرا تقریباً غیرممکن است که با آخرین‌ترند های بازار آشنا شوند. طراحان و افراد فعال در صنعت مد به فناوری پیشرفته و مفیدی نیاز دارند که بتواند به آن‌ها برای دنبال کردن اخبار و ترندهای مد روز کمک کنید. این‌جایی است که برنامه‌های طراحی مد به چشم می‌خورد.

نرم‌ افزار‌های طراحی لباس در صنعت مد و فشن، تصویرسازی و الگوسازی می‌توانند جریان کار را سریع‌تر و حرفه‌ای‌تر کنند. بهترین بخش این است که طراحان برای دسترسی به این برنامه‌ها برای طراحی پوشاک و دنبال کردن اخبار به کامپیوتر یا لپ‌تاپ نیازی ندارند. آن‌ها با گوشی‌های هوشمند خود در هرکجا و همه‌جا می‌توانند این کار را به‌سادگی انجام دهند. این برنامه‌ها دارای رابط کاربری دوستانه و ابزارهای طراحی پیشرفته هستند؛ بنابراین در این پست مجله آر اِم مٌد اپلیکیشن های برتر صنعت مد را به شما معرفی می‌کنیم، پس با ما همراه باشد.

دوره جامع ورود به بازار کار طراحی لباس

اگر طراح لباس هستید یا قصد دارید که وارد این حوزه شوید طبیعتاً اولین سوالی که در گوگل جستجو می کنید میزان درآمد شغل طراحی لباس است؟ یا چگونه رشته طراحی لباس را یاد بگیریم؟ مجموعه آر اِم مُد دوره‌ ای تهیه کرده است که در این دوره قدم به قدم رشته طراحی لباس را از شروع یادگیری تا ورود به این رشته و کسب درآمد در داخل کشور و خارج کشور را آموزش داده ایم. این دوره برای افرادی کاربردی است که یا در حال حاضر دانش آموز / دانشجو رشته طراحی لباس – طراحی دوخت هستند. یا قصد دارند به صورت خودآموز این رشته را یاد بگیرند. همچنین این دوره شامل یک جلسه مشاوره با شما نیز می باشد که در این جلسه شرایط شما، و اهدافتان را به صورت کامل بررسی خواهیم کرد و در نهایت یک نقشه راه به شما ارائه می شود. برای اطلاع از شرایط ثبت نام روی لینک زیر کلیک کنید. (به دلیل مشاوره فردی شرکت کنندگان ظرفیت دوره محدود است)

 نقشه راه قدم به قدم طراحی لباس

اپلیکیشن کاربردی مد و فشن، آخرین اخبار مد و پوشاک

اپلیکیشن برای دنبال کردن اخبار مد و فشن

برای دنبال کردن اخبار صنعت فشن از سه اپلیکیشن زیر استفاده کنید. این اپلیکیشن ها برای سیستم‌عامل اندروید و آی اُو اِس موجود است.

1- Hypebeast – News

آخرین اخبار روز رسانه مد و فشن، کفش‌های کتانی، سرگرمی، فرهنگ و موارد دیگر را می‌توانید در این اپلیکیشن دنبال کنید.

2- Garment Textile Fashion News

اخبار را در قالبی کوتاه و واضح بخوانید و به‌سرعت با آخرین اخبار به‌روز قدم بردارید.

3- Fashion In Bits – Lifestyle Retail News

اگر به دنبال سرمایه‌گذاری روی رشد حرفه‌ای خود هستید و می‌خواهید خود را با مقالات دنیای مد به‌روز نگه‌دارید، از این اپلیکیشن استفاده کنید.

4- Fashion nows

دنبال کردن اخبار دنیای مد در دسته‌بندی‌های مختلف با این برنامه امکان‌پذیر است. دسته‌بندی‌های که این برنامه پوشش می‌دهد: اخبار مربوط به فروشگاهان لباس، طراحان لباس، فستیوال‌ها، مدل‌ها و … می‌باشد. در حال حاضر این برنامه برای سیستم‌عامل آی اُو اِس موجود است.

5- Vogueworld

برند ووگ با اپلیکیشن های متفاوت علاقه‌مندان دنیای مد را حیرت‌زده می‌کند. این برنامه صندلی ردیف اول شما در دنیای مد است. جدیدترین استایل های خیابانی، ظاهر افراد مشهور، تأثیرگذاران مد از سراسر جهان را دنبال کنید. این برنامه برای طراحان لباس مناسب است زیرا می‌توانند با دیدن لباس‌ها ذهنشان را برای طراحی کالکشن جدید خود آماده کنند و از داغ‌ترین مد روز باخبر باشند.

اپلیکیشن کاربردی مد و فشن، تصویرسازی و طراحی لباس

طراحی لباس و تصویرسازی با برنامه های موبایل

اگر دوست دارید با موبایل هوشمند خود لباس طراحی کنید یا تصویرسازی از اپلیکیشن های زیر استفاده کنید. یادگیری انواع نرم افزار طراحی لباس با شبیه سازی سه بعدی

1- Fashion Design Flat Sketch

بهترین اپلیکیشن طراحی لباس اگر طراح، الگوساز، تصویرساز، دانشجو یا علاقه‌مند به مد هستید، این اپلیکیشن برای شما مناسب است.

ویژگی‌ها:

  • لباس‌های زنانه را به‌صورت بلوز، دامن، لباس، شلوار و … طراحی می‌کنید
  • ترکیبی بیش از 1000 گرافیک موجود برای ایجاد بهترین طرح
  • امکان اضافه کردن جیب، زیپ، دکمه و … بر روی لباس
  • امکان خروجی گرفتن از طرح نهایی

2- JS – Fashion Design & Pattern Maker

با استفاده از این نرم افزار طراحی لباس برای گوشی اندروید می‌توانید مدل خود را انتخاب کنید و با ابزارهایی که در دست شما است، یک لباس را طراحی کنید.

3- Sketchbook

به‌طور طبیعی بکشید، این برنامه شبیه طراحی روی کاغذ است. با امکانات فوق‌العاده اگر گوشی شما دارای قلم هوشمند است برای طراحی کار آسان‌تر است. طیف گسترده‌ای از قلم‌ها، خط‌کش‌ها و هر ابزاری که فکرش را کنید.

4- Adobe Fresco: Sketch & Draw

اگر به دنبال یک اپلیکیشن کاربردی تصویرسازی حرفه‌ای می‌گردید که تمام نیازهای شمارا در تصویرسازی رفع کند حتماً برنامه ادوبی را نصب کنید. یک برنامه رایگان طراحی و نقاشی با بیش از 50 براش منحصربه‌فرد، 1000 قلم‌مو، بیش از 1000 فونت برتر و امکانات بی‌نظیر دیگر،  که می‌توانید در آخر اثر خود را به ویدیو تایم لپس تبدیل کنید و یا با فرمت‌های PSD، JPG یا PNG ذخیره کنید.

5- Corel Painter

یکی از بهترین‌ها برای نقاشی و تصویرسازی است که امکانات قابل‌توجهی را در اختیار طراح می‌گذارد. این اپلیکیشن در تبلت و موبایل‌های همراه قابل‌نصب است و برای دانلود اپلیکیشن طراحی لباس کافی است نام اپلیکیشن را در گوگل جستجو کنید. بهترین ویژگی این نرم‌افزار افکت‌های تکنیک نقاشی مانند رنگ و روغن، زغال، آکریلیک و غیره هست که نقاشی دیجیتال را بی‌نهایت جذاب‌تر می‌کند.

با این دو اپلیکیشن دنیای مد را زیر و رو کنید

مشاهده کت واک و فشن شو های ترند با اپلیکیشن موبایل

یک طراح یا خیاط برای اطلاع از ترندهای جهانی لباس به دو اپلیکیشن که در ادامه گفته می‌شود نیاز دارد، با استفاده از این برنامه‌ها تمامی فشن شو ها را زیر نظر بگیرید و از جذابترین ترند های استایل باخبر شوید.

1- Vogue Runway Fashion Shows

محال است طراح لباس باشید و این اسم به گوشتان نخورده باشد. پوشش بی‌نظیر مد و دسترسی نامحدود به فشن‌شو های سراسر جهان با ووگ قابل‌مشاهده است. شامل بیش از 20000 نمایش مد و بیش از یک‌میلیون عکس از فشن‌شو که قدمت آن به سال 2000 بازمی‌گردد.

2- TagWalk

این برنامه هم مانند برنامه قبلی که معرفی شد مختص فشن‌شو های سراسر جهان است، همچنین دارای جستجوی حرفه‌ای بر اساس کلمه کلیدی از طریق جدیدترین مجموعه‌ها، به‌عنوان‌مثال اگر به دنبال یک لباس قرمز در فشن‌شو های گذشته هستید، به‌سادگی لباس قرمز را در نوار جستجو بنویسید و لباس موردنظر خود را پیدا کنید.

جمع‌بندی

در این مقاله اپلیکیشن های کاربردی برای علاقه‌ مندان به فشن را معرفی کردیم تا با استفاده از این ابزارها بتوانند در صنعت مد فعالیت داشته باشند.

 

دیدگاه خود را در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *