معرفی نکات خرید تیشرت مردانه، تیشرت های مردانه

انتخاب تیشرت مناسب برای مردان خوشتیپ با قد متفاوت

انتخاب تیشرت مردانه ساده و بی‌نقص، موضوعی است که در یک مقطع زمانی، همه را آزار داده است. ممکن است درست کردن تی‌شرت یک موضوع ساده برسد اما درواقع موارد زیادی وجود دارد که ممکن است برای درست کردن تی‌شرت اشتباه باشد، تناسب نامناسب، دوخت اشتباه، پارچه ارزان از رایج‌ترین مسائل است. به ما اجازه دهید هر آنچه را که باید در مورد انتخاب این لباس بدانید در مجله آر اِم مُد به شما توضیح دهیم.

یک تیشرت عالی چه ویژگی های دارد؟

اول‌ازهمه تناسب‌اندام در خرید تی شرت و نحوه انتخاب و خرید تی شرت مردانه بسیار مهم است. مهم‌ترین جنبه‌های تناسب که باید در نظر بگیرید طول و عرض شانه است. درزهایی که بدن را به بازوهای پیراهن متصل می‌کنند باید دقیقاً در گوشه شانه‌های شما قرار گیرند.

  • اندازه

تیشرتی که به‌درستی جا بیفتد نه خیلی تنگ و نه خیلی گشاد باید باشد، اگر خیلی گشاد باشد به شما آویزان می‌شود و کاملاً نامناسب به نظر می‌رسد. اگر خیلی تنگ باشد، به نظر می‌رسد که در آن فشرده‌شده‌اید.

  • درزهای شانه

درزهای شانه راه خوبی برای تشخیص میزان تناسب پیراهن برای شما هستند، در حالت ایده آل، این درزها باید به انتهای شانه شما در بالای بازو برسد. اگر تا بالای بازوی شما کشیده شوند، پیراهن خیلی بزرگ است. اگر به انتهای شانه شما نمی‌رسند، پیراهن خیلی کوچک است.

  • آستین

آستین‌ها باید تا نیمه بازوی شما امتداد داشته باشند. اگر قدتان بلند است، آستین‌های کمی بلندتر بپوشید زیرا متناسب‌تر به نظر می‌رسند.

  • طول

یک تیشرت باید دور کمر را بپوشاند و روی باسن بیفتد، که تقریباً تا نیمه پایین‌تر است. این طول بر اساس قد فرد می‌تواند چند سانت متفاوت باشد، اما هرگز نباید از بالای درز عبور کند، در غیر این صورت شبیه یک لباس‌خواب می‌شود.

چگونه خود را برای یک تیشرت اندازه‌گیری کنیم؟

نمونه های رنگی تیشرت مردانه، راهنمای خرید تیشرت

  • سینه

برای اندازه‌گیری قفسه سینه، متر نوار را زیر بغل و دور قسمت سینه خود بپیچید. مهم است که به‌طور صاف بایستید. بدون خم شدن، متر باید محکم باشد، اما نباید آن‌قدر محکم باشد که تنفس شمارا مختل کند.

  • طول

قسمت پایینی تیشرت باید چند سانت زیر کمرتان باشد. برای اندازه‌گیری طول موردنیازتان، صاف بایستید و از بالای شانه تا زیر کمر اندازه بگیرید.

چگونه یک تیشرت مناسب تیپ بدن خود انتخاب کنیم؟

تیشرت یقه هفت مردانه، نکات انتخاب تیشرت مناسب تیپ بدن

قبل از انتخاب تیشرت مردانه که ازنظر تیپ بدنی عالی به نظر برسد، باید بدانید که تی‌شرت مناسب شما چیست؟ بیایید به‌طور خلاصه به رایج‌ترین انواع بدن بپردازیم:

مستطیل: این بدان معناست که شانه‌ها و کمر شما تقریباً به یک اندازه هستند و حالت مستطیلی به شما می‌دهند. افراد با این تیپ بدنی معمولاً قدبلند و اندکی اندامی هستند.

ذوزنقه: با این تیپ بدنی، شانه‌ها از کمر باز تر هستند، این تیپ بدنی است که بسیاری آن را با یک ستاره ورزشی مرتبط می‌دانند.

مثلث معکوس: این تیپ بنی ذوزنقه‌ای است که به حد افراط رسیده است. شانه‌ها بسیار پهن‌تر از کمر هستند و نسبت شانه به کمر یک مثلث وارونه را تشکیل می‌دهد.

مثلث غیر وارونه: دقیقاً برعکس مثلث معکوس، این تیپ بدنی با کمری که پهن‌تر از شانه‌ها است متمایز می‌شود.

انتخاب تیشرت مردانه افراد قدکوتاه

اگر قدتان کوتاه است تی‌شرتی را انتخاب کنید که دارای رنگ روشن باشد زیرا باعث می‌شود کوتاهی قد شما به چشم نیاید، همچنین از تی‌شرت‌های طرح دار استفاده نمائید، طرح‌های با خطوط عمودی تا به این شکل عرض بدنتان کوچک‌تر و قدتان بلند نشان داده شود. همچنین می‌توانید از تی‌شرت‌های یقه‌هفت استفاده کنید زیرابه دلیل فرم یقه، گردن بیشتر دیده می‌شود و درنتیجه ظاهری قدبلند پیدا می‌کنید.

راهنمای انتخاب تیشرت افراد قدبلند

افراد قدبلند بهتر است تی‌ شرتی را انتخاب کنند که روی شلوار نیاید زیرا باعث بلندتر نشان دادن آن‌ها می‌شود و طرح انتخابی خطوط افقی باشد تا عرض بدن را زیاد نشان دهد.

تیشرت افراد چاق

انتخاب تیشرت مردانه یقه‌هفت برای افراد چاق که بالاتنه درشت و بزرگی دارند مناسب است، باعث می‌شود گردن آن‌ها بدفرم دیده نشود. همچنین دقت کنید که تی‌شرت اندازه باشد نه زیاد بزرگ نه زیاد کوچک، چراکه اگر این دو مسئله رعایت نشود اضافه‌وزن فرد چاق نشان داده خواهد شد.

انتخاب تیشرت های یقه دار مردانه

اگر بالا تنه شما بزرگ است بهتر است از تیشرت های یقه هفت استفاده کنید زیرا باعث می‌شود بالاتنه شما را جمع و جور نشان دهد. 

اگر بالا تنه ظریفی دارید تی شرت های یقه گرد مخصوص شماست، همچنین اگر دقت کرده باشید اکثر ورزشکاران و بدنسازان از تیشرت های یقه گرد استفاده می‌کنند تا استایل ورزشکاری خود را حفظ نمایند.

اگر چاق هستید و می‌خواهید چاق تر به نظر نرسید تیشرت های را انتخاب کنید که یقه آن‌ها خیلی باز نباشد.

بهترین رنگ تیشرت مردانه

نکات انتخاب بهترین رنگ تیشرت مردانه

همیشه تیشرت با طرح‌های گرافیکی که فقط دو رنگ روی آن است بپوشید؛ یعنی اگر تی شرت شما سفید است، طرح آن باید مشکی یا هر رنگی باشد که با رنگ سفید مناسب باشد. همیشه به یاد داشته باشید که دو رنگ به معنای رنگ پایه تی شرت و دیگری رنگ طراحی گرافیکی است. اگر می‌خواهید تی‌شرت سه رنگ بپوشید، به خاطر داشته باشید که رنگ سوم باید همیشه فقط برای نشان دادن زیبایی آن طرح باشد. بسیاری از اوقات، جوانان الگوهایی را انتخاب می‌کنند که دارای رنگ سوم غالب است که ظاهر آن الگو و تی‌شرت را به هم می‌زند.

سفید

یکی از پرطرفدارترین رنگ‌ های تیشرت که در سنین مختلف دید می‌شود، رنگ سفید است. رنگ سفید به دلیل اینکه با هر رنگ پوستی امکان ست شدن را دارد انتخاب خیلی از نوجوانان و جوانان است، تیشرت های رنگ سفید به دلیل کلاسیک بودن به‌راحتی می‌شود بالباس‌های دیگر ست کرد. نکته‌ای که خیلی مهم است در این قسمت شستشو تیشرت های رنگ سفید است، فراموش نکنید که تیشرت های رنگ سفید را بالباس‌های هم‌رنگ آن بشویید تا رنگ تیشرت تغییر نکند.

رنگ‌های کلاسیک در تی شرت جلوه خاصی را به نمایش می‌گذارند. همچنین کمک می‌کنند تا با تمام رنگ‌ها به راحتی ست شوند و دغدغه رنگ‌بندی در لباس‌های خود را نداشته باشید. پیشنهاد می‌کنیم حتما تیشرت های با رنگ کلاسیک در کمد خود اضافه کنید. رنگ های کلاسیک: سبز یشمی، سرمه‌ ای، طوسی، آبی تیره، مشکی

سیاه

رنگ سیاه یکی از رنگ‌های موردعلاقه مردان است که بسیاری از مردان لباس‌هایی با رنگ سیاه می‌پوشند. اگر شما هم جزء آن دسته هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم از رنگ سیاه در فصل تابستان استفاده نکنید، زیرا باعث می‌شود در طول روز آفتاب و گرما را به خود جذب کند و احساس بدی را تجربه کنید. زمانی هم که انسان گرمای بیش‌ازحد را تحمل کند باعث می‌شود تمرکز خودش را از دست بدهد و کارها به خوبی پیش نرود. فصل‌های مناسب استفاده از رنگ سیاه پاییز و زمستان است که هوا خنک می‌شود.

رنگ پوست

رنگ پوست در انتخاب رنگ‌بندی لباس و تیشرت اهمیت زیادی دارد. اگر رنگی را انتخاب کنید که به رنگ پوست شما نخورد استایل تان جلوه خوبی نخواهد داشت. اگر شما رنگ پوستتان سفید است، بهتر است تیشرت هایی دارید انتخاب کنید که رنگ‌بندی آن‌ها تیره باشد. به‌عنوان‌مثال قرمز تیره، قهوه‌ای، طوسی‌، سبز، اگر تیشرت های بارنگ سفید، قرمز روشن یا … انتخاب کنید به دلیل سفید بودن رنگ پوستتان باعث می‌شود زیبایی استایل شما مشخص نشود.

استایل متفاوت تیشرت با جین

اگر می‌خواهید در استایل خود تغییراتی دهید و جوان‌تر به نظر برسید، پیشنهاد ما این است با انتخاب یک تیشرت سفید رنگ با شلوار جین آبی رنگ تغییر اساسی و جذابی را در استایل خود دهید.

استفاده از اکسسوری هنگام پوشیدن تیشرت مردانه

استفاده از اکسسوری ها در پوشش آقایان جذابیت خاصی را به آن‌ها می‌دهد. مخصوصاً در روزهای تابستانی که هوا گرم است خرید تی شرت مردانه بسیار رواج دارد. در این روزها هنگام خرید تی‌شرت به اکسسوری هم دقت کنید و متناسب باسلیقه خود اکسسوری های مناسبی انتخاب کنید. اکسسوری های مانند عینک آفتابی، ساعت جذابیت شمارا چند برابر می‌کند و استایل خاصی را دارا خواهید بود

تی شرت های جذاب با چاپ طرح

یکی از جدیدترین مدل‌های تی شرت، تیشرت های چاپی هستند که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. اگر به تیشرت های چاپی علاقمند هستید پیشنهاد می‌کنیم حتما استفاده کنید با رنگ‌بندی های متفاوت تا استایل‌تان همیشه به روز و متفاوت باشد. برای خرید چنین تیشرت های می‌توانید از بازار خرید کنید یا با مجموعه‌هایی که خدمات چاپ تیشرت دارند سفارش دهید تا طرح مورد نظر شما را بر روی تیشرت چاپ کنند.

بسیاری از آقایان تیشرت های ساده و تک رنگ را انتخاب می‌کنند. اما جوان‌ها و نوجوان‌ها با طرح های تک رنگ موافق نیستند. ترجیح می دهند از کارهای چاپی با طرح های متنوع استفاده کنند. در انتخاب چنین تیشرت های سعی کنید همیشه تیشرت های را انتخاب کنید که طراحی آنها ساده است. طرح های شلوغ و بی نظم را توصیه نمی کنیم. اگر شما فرد لاغری باشید تی شرت هایی که طرح خطوط افقی دارند باعث می شود اندام درشت نمایی داشته باشید. 

دیدگاه خود را در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *