لوگو یوتیوب، معرفی کانال های مد و فشن ایرانی و خارجی

معرفی بهترین کانال های یوتیوب طراحی و خیاطی لباس

طراحی و خیاطی لباس یوتیوب که قطعاً طراحان لباس، خیاطان، طراحان مد، و فروشگاه‌ها، و علاقمندان صنعت مد به دنبال کانال های این حوزه می‌گردند. امروزه یوتیوب یکی از پرطرفدارترین پلتفرم‌های ویدیویی محسوب می‌شود. و به نوعی یک دانشگاه کامل محسوب می‌شود چرا که هر آنچه که به ذهن شما می‌رسد برای یادگیری در یوتیوب وجود دارد. به شما پیشنهاد می‌کنیم حتماً از یوتیوب در حوزه‌های که در آن فعالیت دارید استفاده کنید و مهارت‌های خودتان را همیشه به روز نگه دارید. در ادامه کانال‌های یوتیوبی که در حوزه مد و فشن فعالیت می‌کنند را به شما معرفی می‌کنیم و مخاطبان این مقاله: طراحان مد، طراحان لباس، طراحان الگو، خیاطان، علاقمندان به صنعت لباس هستند. با ما همراه باشید.

اگر به طراحی لباس با نرم افزار علاقمند هستید مقاله معرفی بهترین نرم افزارهای طراحی لباس را بخوانید

12 کانال یوتیوب در حوزه مد و فشن

کانال یوتیوب مجله ووگ مد و فشن

همانطور که میدانید ووگ یک مجله آمریکایی معتبر در صنعت مد و سبک زندگی است که درمورد موضوعاتی مانند: فرهنگ، سبک زندگی، مد، زیبایی صحبت می‌کند. این برند 1892 در نیویورک سیتی با عنوان روزنامه هفتگی تاسیس شد و در حال حاضر 26 نسخه بین المللی از این مجله وجود دارد. بنیان گذار مجله ووگ آرتور بالدوین ترنور است و موضوع اولین مجله هفتگی که در تاریخ 17 دسامبر سال 1892 منتشر کرد عادات و سبک زندگی سطح بالای جامعه آمریکا بود. ووگ در کانال یوتیوب خود درباره سلبریتی ها و استایل های آن‌ها صحبت می‌کند. و حتی پشت صحنه مراسم‌های بزرگی مانند مت گالا رو هم پوشش می‌دهد. اگر به این موضوعات علاقمند هستید کانال یوتیوب ووگ را دنبال کنید.

چنل یوتیوب برای علاقمندان کالکشن طراحی

یک پسر جوان که در مورد ماجراهایی که در دنیای فشن می‌گذرد صحبت می‌کند مانند طراحی کالکشن.

چنل یوتیوب بررسی اخبار دنیای مد

یک کانال کاربردی مد و فشن یوتیوب که در مورد موارد مختلف صنعت مد صحبت می‌کند مانند کالکشن های طراحی، طراحان لباس و … . این کانال متعلق به یک روزنامه نگار مد اَست Ayo Ojo با نام مستعار The  Fashion Archiveمحتوای مد را تولید می‌کند و جنبه‌های صنعت مُد را به شکلی قابل هضم توضیح می‌دهد.

اگر به راه اندازی مزون علاقه دارید مقاله اموزش راه اندازی مزون لباس را مطالعه کنید

چنل یوتیوب خیاط ایرانی، آموزش خیاطی مقدماتی و پیشرفته، فریبا گل افزان طراح خیاطی

فریبا گل افزان طراح خیاطی با روش‌های متفاوت بالاتنه، دامن، شلوار و … . در ویدیوهای ایشان تمام بخش‌های خیاطی به طور کامل پوشش داده شده است و هنردوستان به راحتی می‌توانند با دیدن چندبار ویدیوها یک لباس را طبق ویدیو خیاطی کنند. تقویم کاری ایشان یکشنبه و پنجشنبه‌ها است که در این روزها ویدیوی جدید در کانال یوتیوب خود قرار می‌دهند.

کانال یوتیوب ایرانی آموزش خیاطی، برنامه نویسی، طراحی

سرکار خانم سروین خان طباطبایی برنامه نویسی که به صنعت طراحی و خیاطی لباس علاقمند شد. ایشان در کانال یوتیوبشان به طور حرفه‌ای مباحث خیاطی، برنامه نویسی و طراحی را به زبان ساده آموزش می‌دهند.

مدرس و مشاور طراحی مد و لباس، آموزش های متفاوت در صنعت لباس

زویی هونگ در چنل یوتیوب خود اکثر مواردی که به طراحی لباس و خیاطی مربوط هستند را آموزش می‌دهد از جمله: طراحی مد، پارچه شناسی، پورتفولیو، اسکچ، تصویرسازی، تئوری رنگ، طراحی فناوری پوشاک، توسعه محصول، زویی هونگ علاوه بر تدریس در یوتیوب در دانشگاه‌ها و سازمان‌های هنری هم تدریس می‌کند.

طراح مد و جواهرات فرانسوی، کانال آموزشی یوتیوب

جاستین لکونت طراح مد و جواهرات فرانسوی که در برلین زندگی می‌کند. ایشان متعقد هستند مد باید برای همه قابل دسترس و سرگرم کننده باشد. بنابراین تصمیم گرفتند در یوتیوب آنچه را که می‌دانند با علاقمندان این صنعت به اشتراک بگذارند. تقویم محتوایی این کانال چهارشنبه‌ها ساعت 5 بعدازظهر یا یکشنبه 12 بعدازظهر به وقت پاریس/برلین است. که در این تاریخ‌ها ویدیویی جدید منتشر می‌شود. نگاه به چند موضوعاتی که ایشان منتشر می‌کنند:

  • چگونه متناسب با تیپ بدن خود لباس بپویشد و کمد لباسی خود را بسازید؟
  • نکات مد برای یادگیری انتخاب بهترین رنگ‌ها و تناسبات برای شما
  • پشت صحنه مواقعی که در حال طراحی هستند.

چنل یوتیوب سبک زندگی، مد و زیبایی

اگر می‌خواهید همیشه استایل جذاب داشته باشید و یاد بگیرید چگونه لباس های خودتان را ست کنید، این چنل را از دست ندهید. لئونی در زندگی قبلی خود سردبیر و ویرایشگر مجله بوده است. وی 54 سال دارد و معتقد است که مد و زیبایی می‌تواند در هر سنی ما را شگفت‌انگیز کند. لئونی در چنل یوتیوب خود هر هفته یک ویدیو جدید آپلود می‌کند.

برخی از موضوعات ویدیویی لئونی

  • بهترین‌ترند های کفش بهار 2022
  • کمد لباس مینیمال؛ نکات منظم کردن کمد
  • چگونه موهای خود را در خانه رنگ کنید
  • ترفندهای ساده برای ظاهر عالی در تابستان
  • Saate Mode

کانال لباس یوتیوب برای طراحان لباس

خانم تینا حسینی نیک متولد 1372 با تحصیلات کارشناسی طراحی لباس و سابقه کاری 9 ساله در حوزه تولید مانتو به همراه 4 سال سابقه تدریس درزمینهٔ مد و فشن، یکی از اساتید موفق و مسلط به اصول و مباحث طراحی لباس، در حال حاضر ایشان با برگزاری کلاس‌های طراحی لباس به‌صورت مجازی فعالیت می‌کنند. می‌توانید در کانال طراحی لباس یوتیوب ایشان عضو شوید و از آموزش‌های رایگانی که قرار داده می‌شود استفاده کنید.

آموزش خیاطی یوتیوب، آموزش خیاطی جدید

شکیلا در کانال ترفند یوتیوب یک کار خلاقانه انجام داده است، آن هم این است به شما آموزش می‌دهد چگونه با لباس‌هایی که کهنه شده‌اند و دیگر استفاده‌ای ندارند لباسی نو بسازید! در واقع به شما آموزش می‌دهد با ترفندهای خاص لباس‌های کهنه را بازسازی کنید و از آن یک لباس جدید در بیاروید. 

کانال های یوتیوب فارسی زبان مد و فشن، حسین ارکان زاده، استودیو ارکان زاده

حسین ارکان زاده یکی از بهترین اساتید در حوزه مد و فشن است. تخصص و تحصیلات او در طراحی پارچه و لباس است. بیشتر در حوزه چاپ پارچه و استفاده از نرم افزار های طراحی و لباس فعالیت داشته است. در کانال یوتیوب خود قصد دارد اطلاعات مفیدی از رشته طراحی پارچه و لباس را در اختیار مخاطبان خود قرار دهد. دنبال کردن این کانال یوتیوب استودیو ارکان را از دست ندهید که مطالب آن به دانش شما در رشته مد و فشن خیلی اضافه می کند.

  • BabyTelar آموزش خیاطی در یوتیوب

یک کانال یوتیوب خیاطی به زبان هندی، در این کانال آموزش خیاطی از مقدماتی تا پیشرفته قرار داده شده است. ویدیو های این کانال با کیفیت بالا ضبط شده و اگر قابلیت زیرنویس را در یوتیوب فعال کنید به راحتی متوجه خواهید شد که در هر قسمت ویدیو چه توضیحاتی داده می شود. برخی از لباس های که در این کانال آموزش داده: آموزش کت و شلوار، آموزش برش و دوخت آستین، طراحی آستین، و … یکی دیگر از مزیت های این کانال خلاقیتی است که در کارهای او دیده می شود. با پارچه ها اشکال مختلفی را برش می دهد که قابل توجه است.

جمع بندی

در این مقاله مجله آر اِم مُد 12 کانال کاربردی طراحی و خیاطی لباس یوتیوب که در صنعت مد و فشن فعالیت دارند را به شما معرفی کردیم، با استفاده از این کانال‌ها می‌توانید اخبار مد و فشن را دنبال کنید، علاوه بر اخبار می‌توانید کانال‌هایی که در آنها آموزش‌هایی در خصوص طراحی و خیاطی وجود دارد استفاده کنید.

دیدگاه خود را در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *