لباس عمده زنانه و مردانه از کجا بخرم

لباس عمده از کجا بخرم

لباس عمده از کجا بخرم اولین سوالی است که هر فردی که بخواهد فروشگاه لباس راه اندازی کند به دنبال پاسخ آن می‌گردد. خرید لباس هیچوقت متوقف نخواهد شد. در هر شرایطی که باشیم لباس همیشه جزء اقلام ضروری برای افراد است. به این دلیل که هر انسانی به لباس پوشیدن نیاز دارد و یک نیاز حذف نشدنی است. همین امر باعث شده است که خیلی از افراد به این امید کسب و کارشان را راه اندازی کنند. اما موفقیت در این حیطه فقط این مورد نیست که لباس عمده ارزان خرید کنید، دکور بزنید و شروع کنید به فروختن. ابتدا می‌بایست به قول بازاری‌های این حوزه با چم و خم کار آشنا بشید.

از کجا پوشاک عمده و ارزان قیمت بخریم؟

قیمت یا کیفیت؟ طبیعتاً برای شما مهم است که هم قیمت مناسبی داشته باشید و هم اجناس با کیفیت. اما این مورد اصلاً امکان پذیر نیست. اغلب خریداران لباس اولین سوالی که از شما می‌پرسند قیمت لباس است. افراد خیلی کمی پیدا می‌شوند که از یک محصول خوششان بیاید و در سریع‌ترین زمان آن را بخرند. قبل از اینکه به دنبال پاسخ لباس عمده از کجا بخرم باشید باید از خودتان سوالات زیر را بپرسید و پاسخ‌های منطقی و فکر شده بدهید.

  • مشتریان شما از چه قشری هستند؟
  • تا چه میزان تمایل دارند هزینه کنند برای خرید محصولات مشابه شما؟
  • چه مدل‌هایی را می‌پسندند؟
  • رنج سنی مشتریان شما چقدر است؟
  • محصول شما زنانه، مردانه، بچگانه است؟
  • شما در این صنف تخصصی دارید؟
  • فقط در یک حیطه قصد دارید فعالیت کنید؟ مثلاً فقط لباس اسپرت مردانه
  • فروش شما آنلاین است یا حضوری؟

خرید لباس عمده از بزرگترین شهر تجاری ایران

با قاطعیت می‌توان گفت که تهران حداقل 80 درصد پوشاک مورد نیاز کشور را در هر حوزه تامین می‌کند. دیگر شهرهای ایران هم تولیدکننده‌های برزگ و خوبی وجود دارد که با کمی تحقیق می‌توانید با آنها همکاری کنید. اما بهترین مکان برای خرید لباس‌های عمده تهران است. و در ادامه این مقاله مکان‌ها و نکاتی را معرفی می‌کنیم که مرتبط با تهران است.

لباس زنانه عمده از کجا بخرم؟

لباس‌های زنانه بخش‌های مختلفی دارند. مثل مانتو، شومیز، شلوار، مجلسی یا … در ادامه برای هر نوع بازارهای که مناسب است را معرفی می‌کنیم.

  • خرید بلوز و شومیز عمده

  1. بازار بزرگ یا بازار پانزده خرداد
  2. بازار بزرگ رضا
  3. سرای ملی (طبقه همکف)
  4. خیابان لبافی نژاد
  5. خیابان فلسطین جنوبی
  6. خیابان جمهوری
  7. مجمتع تجاری دلگشا
  8. بازار ملل
  9. پاساژ کویتی‌ها
  10. پاساژ پارسیان
  • لباس عمده از کجا بخرم؛ خرید مانتو و شلوار عمده زنانه

  1. خیابان هفت تیر (مرکز اصلی پخش مانتو)
  2. بازار بزرگ یا بازار پانزده خرداد
  3. بازار بزرگ یا بازار پانزده خرداد (خرید شلوار)
  4. سرای ملی (منفی یک)
  5. پاساژ پارسیان
  6. پاساز کویتی ها
  7. مجمتع تجاری دلگشا

سرای ملی، کویتی‌ها و پارسیان طبقات منفی یک، دو و سه به صورت تخصصی شلوار کار می‌کنند.

  • خرید شال و روسری عمده

روسری و شال یکی پرمصرف‌ترین اجناس لباس در بین بانوان است. بزرگترین و اصلی‌ترین بازار فروش شال و روسری عمده بازار جعفری می‌باشد که در بازار پانزده خرداد و در مجاورت مسجد امام خمینی واقع شده است.

  • خرید جوراب و لباس زیر زنانه

  1. بازار بزرگ (پخش جوراب)
  2. خیابان عبدل آباد (تولیدی های لباس زیر زنانه)
  3. بازار بزرگ (دفتر پخش تولیدی‌های لباس زیر)
  4. خیابان جمهوری (عمده دفاتر شرکت‌ها در این خیابان هستند)
  • فروش دامن و لباس مجلسی عمده

  1. بازار بزرگ (به ندرت پیدا می‌شود.)
  2. خیابان جمهوی و خیابان فلسطین جنوبی (دو مرکز اصلی و پخش لباس مجلسی زنانه)
  • پخش لباس عروس

  1. خیابان جمهوری و فلسطین جنوبی

لباس مردانه عمده از کجا بخرم؟

  1. طبقه دوم سرای ملی
  2. پاساژ پلاسکو
  3. کویتی‌ها
  4. پاساژ فردوسی

مناطق عمده فروش لباس در ترکیه

  1. مراکز خرید عثمان بی منطقه شیشلی
  2. بازار ماحموت پاشا واقع در فاتیح
  3. بازار زیتون بورنو منطقه زیتون بورنو
  4. مراکز خرید خیابان بغداد بخش آسیایی
  5. بازار مرتر واقع در گون گورن

خرید اینترنتی لباس عمده

یکی از سوالاتی که مدیران فروشگاه لباس در مشاوره ها از ما می پرسند این است که به صورت اینترنتی خرید کنیم یا نه. اغلب آنها در شهر های دیگر زندگی می کنند و شرایط رفتن به تهران و تهیه لباس را ندارند. ابتدا باید عرض کنیم که خرید اینترنتی عمده لباس بدون بررسی و تحقیق اصلاً توصیه نمی کنیم. و کار عاقلانه ای نیست که شما بخواهید سرمایه بزرگی را به صورت اینترنتی در اختیار فروشنده ای قرار دهید. تشخیص دادن نوع جنس لباس به صورت اینترنتی از روی عکس، فیلم و صحبت های فروشنده هر چقدر هم که باتجربه باشید باز هم کار دشواری است.

بنابراین خرید اینترنتی اصلاً مناسب نیست؟ خرید اینترنتی بدون تحقیق مناسب نیست. شما می توانید چندین بارها به تهران سفر کنید و با فروشندگان مختلف کار کنید. بعد از آن هنگامی که فروشنگان مورد اعتمادی را پیدا کردید با خیال راحت می توانید به صورت تلفنی یا سفارش در تلگرام با فروشنده ارتباط بگیرید و اجناس را خرید کنید. فروشگاه های زیادی هستند که چنین استراتژی را دنبال می کنند. گاهی فرصت نمی کنند به تهران بروند و حضوری لباس عمده خرید کنند بنابراین با یک تلفن کارشان را حل می کنند.

خرید اینترنتی لباس از کانال های تلگرامی

علاوه بر خرید اینترنتی از وب سایت هایی که در سطح وب فعالیت می کنند. می توانید از کانال های تلگرامی تولیدی یا پخش عمده هم لباس خریداری کنید. در تلگرام سطح بیشتری از مجموعه‌ها را می توانید پیدا کنید. مجموعه های کمی برای کسب و کارشان وب سایت طراحی کردند و اغلب آنها به صورت سنتی کار می کنند. با سرچ کردن کلیدواژه های مرتبط با خرید خود در تلگرام می توانید به این کانال ها دسترسی داشته باشید. از آنجایی که این کانال همزمان تبادل می کنند. با عضویت در یک کانال می توانید از طریق لیست تبادل به کانال های مرتبط دیگر هم دسترسی داشته باشید. برای سرچ در تلگرام می توانید از کلیدواژه هایی مانند: خرید عمده پوشاک، خرید عمده شال و روسری، پخش کننده لباس زنانه، تولیدی لباس مردانه، پخش لباس مردانه و… استفاده کنید.

از عمده فروش خرید کنیم یا تولیدی لباس

اگر فروشگاهی دارید که اجناس وارداتی می فروشید مسلماً باید با واسطه هایی که به صورت عمده اجناس ترکی، چینی و … وارد می کنند ارتباط بگییرد و پوشاک موردنیاز را تهیه کنید. چنین افرادی معمولاً دارای شرکت های ثبت شده هستند که شما می توانید با سرچ کردن در گوگل اطلاعات کاملی از شرکت ها و موقعیت های مکانی آنها بدست آوردید و گفتگو کنید برای خرید لباس عمده. 

اگر فروشنده اجناس تولید ملی هستید. بهتر است اجناس‌تان را از بنکداران خوش سلیقه خریداری کنید. و فقط زمانی از تولید کننده لباس را تهیه کنید که تولیدی مورد نظر تنوع کار بالایی داشته باشید. لباس عمده از کجا بخرم؟ پیشنهاد ما چه برای خرید لباس های وارداتی چه لباس های تولید داخل، عمده فروشی های لباس هستند.

مراکز خرید لباس عمده کیلویی

یکی از مواردی که می توانید برای مجهز کردن قفسه های فروشگاه خود استفاده کنید. خرید لباس عمده کیلویی است. خرید و فروش لباس عمده کیلویی اغلب در میان برندهای معتبر خارجی صورت می گیرد. به همین دلیل وب سایت های بسیاری وجود دارند که به صورت آنلاین می توانید لباس های خود را خرید کنید.

یکی از محبوب ترین وب سایت ها در ایران وب سایت bilionibrand است. این وب سایت به صورت تخصصی انواع لباس‌های لباس زنان، مردانه، بچگانه، ورزشی و برندهای محبوب جهانی را با حداقل قیمت در اختیارتان قرار می دهد.

همچنین علاوه برا وب سایت بیلیونی برند. وب سایت های دیگری هم وجود دارند که به صورت بین المللی فعالیت می‌کند. WholesaleV و VESTO ITALIANO.

2 پاسخ

دیدگاه خود را در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *