تبلیغ نویسی با هوش مصنوعی

تبلیغ نویسی با هوش مصنوعی

تبلیغ نویسی با هوش مصنوعی یکی از جدیدترین روش هایی است. که به مدیران کسب و کار کمک می کند تا بهترین بازدهی را از تبلیغات داشته باشند. و کمک می کند تا حجم بسیاری از هزینه های تبلیغات کاهش پیدا کند. در اصل با هوش مصنوعی می توانید صفر تا صد ایده پردازی، جزئیات و نحوه اجرای یک تبلیغات را بدست آورید. در این مقاله به شما آموزش می دهیم که چگونه با استفاده از هوش مصنوعی تبلیغات جذاب و اثربخش تهیه کنید؟

ساده ترین راه تبلیغ نویسی با هوش مصنوعی

یکی از ساده ترین راه هایی که برای تبلیغ نویسی وجود دارد. استفاده از CHATGPT است. شما با سوالاتی که از ربات می پرسید، ربات یک تبلیغ جذاب را بر اساس گفته‌های شما طراحی می کند. استفاده از هوش مصنوعی CHATGPT برای تولیدمحتوا بی نهایت کاربردی است. اما اگر به او بگویید یک تبلیغ در خصوص فروش مانتوهای تابستانی طراحی کن. نتیجه‌ی مطلوبی برای شما به همراه ندارد. بهترین کار این است که کار را بر عکس کنید. و به ربات بگویید برای نوشتن هر چه بهتر تبلیغ هر سوالی که راجع به محصول از من داری بپرس تا نسبت به سوالات شما را کامل راهنمایی کند.

تبلیغ نویسی با هوش مصنوعی برای فروش لباس

فرض کنید می خواهیم یک تبلیغ بنویسیم برای فروش لباس زنانه. برای این کار می خواهیم از هوش مصنوعی CHATGPT استفاده کنید. برای اینکه بخواهید بهترین خروجی را بگیرید بهتر است متنی را برای ربات بنویسید که شفاف، واضح و با جزئیات باشد. هر چقدر متن شما این ویژگی ها را دارا باشد. خروجی تبلیغ شما نیز باکیفیت تر است. به عنوان مثال می‌توانید بنویسید: «یک متن تبلیغاتی بنویس تا مخاطب را قانع کند مانتوی زنانه تابستانه با رنگ های سفید، قرمز و آبی را بخرد. هر سوالی لازم است از من بپرس تا یک متن تبلیغاتی خوب بنویسی»

به سوالات پاسخ دهید

بعد از اینکه متن را برای هوش مصنوعی ارسال کردید. ممکن است از شما سوالاتی راجع به جزئیات محصول‌‌تان بپرسد. بنابراین کمی حوصله به خرج دهید و سوالات با جزئیات پاسخ دهید. تا یک متن تبلیغاتی مناسب برای‌تان بنویسد. البته اگر در متن ابتدایی همه‌ی موارد با جزئیات لازم درج کنید. ربات دیگر سوالی نمی پرسد چرا که محصول را شفاف معرفی کردید و ربات فقط متن تبلیغ را برای شما می نویسد.

جایگاه هوش مصنوعی در تبلیغات آنلاین

هوش مصنوعی این امکان را فراهم آورده تا کسب‌وکارها، مخاطبان خود را با ظرافتی کم‌نظیر شناسایی و دسته‌بندی کنند. الگوریتم‌های هوشمند با تحلیل دقیق رفتارهای آنلاین، علاقه‌مندی‌ها، جست‌وجوها و حتی واکنش‌های احساسی کاربران، نقشه‌ای روشن از نیازهای پنهان و آشکار آن‌ها ترسیم می‌کنند. دیگر دوران تبلیغات کور و بی‌هدف به سر آمده است؛ اکنون هر پیام، مخاطب خاص خود را دارد.

از سوی دیگر، بهره‌گیری از الگوریتم‌های پردازش زبان طبیعی و تحلیل تصویر، تولید محتوا را دگرگون کرده است. متونی که پیش‌تر نیازمند ساعت‌ها زمان و چندین نیروی انسانی بودند، حالا در عصر تبلیغ نویسی با هوش مصنوعی در کسری از زمان و با کیفیتی قابل قبول توسط ماشین‌ها خلق می‌شوند. حتی تولید ویدئوهای تبلیغاتی و طراحی بصری نیز به کمک هوش مصنوعی سرعت گرفته است.

افزون بر این‌ها، محتواهایی که بر پایه داده‌های واقعی و تحلیل‌شده تولید می‌شوند، نرخ تعامل با مخاطب را به شکل چشم‌گیری افزایش می‌دهند. وقتی پیام تبلیغاتی با نیاز و خواسته درونی فرد همسو باشد، احتمال اینکه او از یک بیننده صرف به یک مشتری وفادار تبدیل شود، بسیار بیشتر خواهد بود.

دیدگاه خود را در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *