بهترین ادمین پیج اینستاگرام روانشناسی در اصفهان اگه روانشناس هستی و یه مدت با انگیزه شروع کردی به تولید محتوا توی اینستاگرام، احتمالاً این جملهها برات آشناست:
- «اوایل همه چی خوب بود، ولی بعدش انگار دیگه کسی توجه نکرد…»
- «ادمین گرفتم، ولی هیچ چیز اونجوری که باید جلو نرفت.»
- «خودم که وقت نداشتم، وقتی هم سپردم به یکی دیگه، حس کردم اصلاً پیج منو نمیشناسه!»
اگه این فکرها توی ذهنت هست، بدون تنها نیستی. خیلی از روانشناسایی که باهاشون صحبت کردیم، دقیقاً همین مسیر رو رفتن. با کلی انگیزه شروع کردن، ولی کمکم اون انرژی اولیه از بین رفته، تعامل پایین اومده، و پیجی که قرار بود بدرخشه، شده یه صفحه معمولی که فقط گاهی یه پست میاد روش بالا… بدون تأثیر، بدون رشد.
اما خب، چرا این اتفاق میافته؟ چون موفقیت توی اینستاگرام فقط با تولید محتوا نیست. باید بدونی چی پست کنی، کی پست کنی، چطور با مخاطبت ارتباط واقعی بسازی، و چجوری کاری کنی که پیجت تو ذهن آدمها بمونه. اینجای داستان، همون جاییه که یه ادمین حرفهای و آشنا با دنیای روانشناسی میتونه تفاوت بزرگی بسازه.
واقعیت اینه که یه ادمین ساده، کافی نیست
شما داری با آدمها ارتباط میگیری، با روح و روانشون سر و کار داری. مخاطبت از جنس مشتری معمولی نیست. دنبال راهحله، اعتماد میخواد، حس امنیت میخواد. و اینجاست که فرق یه ادمین معمولی با یه بهترین ادمین پیج اینستاگرام روانشناسی در اصفهان معلوم میشه.
یه ادمین معمولی شاید بلد باشه کپشن بنویسه، استوری بذاره، یا حتی یه تقویم محتوایی ساده بچینه؛ ولی وقتی پای روانشناسی وسطه، قضیه فرق میکنه. اینجا با آدمهایی سر و کار داریم که گاهی فقط با یه جمله توی یه پست، دلگرم میشن… یا برعکس، ممکنه دلخور بشن و برای همیشه برن. اینجا جزئیات مهمه. لحنی که استفاده میکنی، رنگی که برای پستهات انتخاب میکنی، نحوهی پاسخ دادن به دایرکتها، حتی ترتیب اسلایدهای یه پست کاروسل.
مخاطب پیج روانشناسی دنبال دیده شدن و درک شدنه. و برای اینکه حس کنه توی صفحهات امنه، باید فضا رو جوری بچینی که حس اعتماد بسازه. این یعنی محتوا نباید فقط علمی باشه؛ باید انسانی هم باشه. باید بهش نشون بدی که پشت این پیج، یه آدم یا تیمی نشسته که شنوندهاس.
راهکار پیدا کردن ادمین پیج اینستاگرام روانشناسی چیه؟
ما یه تیم متخصص تولید محتوا و مدیریت پیج برای روانشناسها هستیم توی اصفهان. کاری که میکنیم فقط آپلود پست نیست. ما با شما درباره مدل کاری، لحن شخصیت، نوع مخاطب و حتی دغدغههای شما صحبت میکنیم. بعد بر اساس همینها یه استراتژی میچینیم که دقیقاً مناسب شما باشه. نه یه قالب تکراری برای همه.
- هویت بصری اختصاصی و حرفهای
- نوشتن کپشنهایی که هم علمی باشن، هم به دل بشینن
- ایدهپردازی برای پستها و استوریهایی که مشارکت مخاطب رو بالا ببره
- تحلیل رفتار مخاطب، بررسی آمار و بهینهسازی استراتژی محتوا
- پاسخدهی حرفهای به دایرکتها و کامنتها با در نظر گرفتن فضای روانشناسانه
- و مهمتر از همه، تداوم و نظم در انتشار محتوا
ما در کنار شما هستیم که پیجتون فقط یه صفحهی معمولی نباشه، بلکه تبدیل شه به یه برند شخصی حرفهای. جایی که مخاطبت بهش سر بزنه چون بهش اعتماد داره، چون ازش یاد میگیره، چون حس میکنه دیده میشه.
وقتی با تیمی همکاری میکنید که خودش توی فضای روانشناسی فعاله، یعنی محتوای پیج شما بهصورت اختصاصی، علمی و حرفهای طراحی میشه. اینطوری بهترین بازخورد رو از مخاطب میگیرید و ارتباطی عمیقتر باهاش میسازید.
دیدگاه خود را در میان بگذارید