دسترسی سریع به مطالب آموزش اینستاگرام مد و فشن
🤔 مطالب این صفحه در مورد چیه؟ [کلیک کنید]
✅ آموزش فروش در دایرکت قسمت اول [کلیک کنید]
✅ آموزش فروش در دایرکت قسمت دوم [کلیک کنید]
✅فروش در دایرکت قسمت سوم [کلیک کنید]
✅ فروش در دایرکت قسمت چهارم [کلیک کنید]
✅ قسمت پنجم [کلیک کنید]
✅ قسمت ششم [کلیک کنید]
✅ هفتمین قسمت [کلیک کنید]
✅ هشتمین قسمت (جدید) [کلیک کنید]
مقدمه؛ حتماً مطالعه کنید!
آموزش اینستاگرام مد و فشن با مجموعه آموزشی مد و فشن آر اِم مُد. سلام به شما همراه عزیز آر اِم مُد. خوشحالیم که در خدمت شما هستیم. در این صفحه با بهروزرسانیهای هفتگی آموزشهای را در خصوص اینستاگرام منتشر میکنیم.
معرفی دوره آموزش اینستاگرام مد و فشن
اگر در اینستاگرام صفحهای دارید. فرقی نمیکند فروشگاهی، پیج شخصی و نمونه کار. در اینجا مطالبی را برای شما قرار میدهیم که همیشه و هر لحظه به آنها دسترسی دارید. و میتوانید با این آموزشها صفحه خود را بالا ببرید.
آیا میخواهید شخصیت و برند خود را در دنیای مجازی به رخ بکشید و اثری شگفتانگیز روی جامعهی آنلاین بگذارید؟
اگر به دنبال پاسخ این سوال هستید، این صفحه بهترین مقصد آموزشی برای شماست. در این محیط آموزشی ساده و قابلفهم، ما به عنوان راهنما همراه شما هستیم تا به سرعت و با لذت به تسلط کامل بر اینستاگرام برسید.
در این صفحه آموزش اینستاگرام مد و فشن، مرجع جامعی برای انتقال دانش و تجربههای موثر در زمینه اینستاگرام است. از نکات پایهای تا تکنیکهای پیشرفته، از اصول مدیریت حساب تا بهترین روشهای افزایش تعامل با مخاطبان، تمامی جنبههای مهم اینستاگرام را از طریق مطالبی ساده و قابل فهم برای شما تبیین خواهیم کرد.
در این مسیر هیجانانگیز، ما با شما همراه خواهیم بود تا با دانش و تجربههای جدید خود، بهترین نتایج را در اینستاگرام از آن خود کنید. با ما همراه باشید تا همزمان با آخرین تغییرات و ابزارهای اینستاگرام آشنا شوید و با افزایش تعامل با مخاطبان و جلب مخاطبین جدید، به دنیای و پویایی بپیوندید.
هر هفته شما را با محتواهای آموزشی تازه و بروز اینستاگرام همراهی خواهیم کرد. به راحتی میتوانید از این آموزشها استفاده کنید و نتایج خود را در زمینه اینستاگرام به بهترین شکل ارتقاء دهید.
دوره رایگان آموزش اینستاگرام چه مزایایی دارد؟
محتوای کارآمد و بروز: ما با استفاده از تحقیقات جدیدترین ترندها و بهترین شیوهها در حوزهی اینستاگرام، محتواهای کارآمدی ایجاد میکنیم. مطالب ما هر هفته بهروز میشوند و شما به راحتی میتوانید با آخرین تغییرات اینستاگرام آشنا شوید و از بهترین استراتژیها بهرهوری کنید.
تدریس به زبان ساده: سعی میکنیم تا مطالب خود را به زبانی ساده و قابلفهم ارائه دهیم. هدف ما این است که شما به راحتی و بدون مشکلاتی از محتواهای ما استفاده کنید و بتوانید ایدهها و نکات را به راحتی درک کنید.
آموزش مرحله به مرحله: این محتواهای آموزشی اینستاگرام به گونهای طراحی شده است که شما میتوانید مراحل آموزشی را به ترتیب پیش ببرید. از اصول پایهای شروع کرده و به مرور به مفاهیم پیچیدهتر پیشروید.
اطلاعات بروز: در دنیای تغییرات سریع امروزی، اطلاعات بروز و دقیق از اهمیت بسیاری برخوردار است. ما از تحقیقات کامل استفاده میکنیم تا شما همیشه از آخرین تغییرات اینستاگرام آگاه باشید و استراتژیهایتان را براساس آن بهروز کنید.
حمایت و پشتیبانی: تیم ما همواره در کنار شماست و آمادهایم به شما راهنمایی کنیم و به سوالاتتان پاسخ دهیم. شما میتوانید با ما در دایرکت اینستاگرام در ارتباط باشید و در رسیدن به هدفهایتان حمایت و پشتیبانی لازم را خواهید داشت.
با انگیزهای شدید، ما منتظریم تا همراه شما، این مسیر پر از موفقیت را به تصویر کشیم. همین حالا، با آمادهباش قلبی و روحی به این ماجراجویی میپیوندیم.
فروش در دایرکت
آموزش اینستاگرام مد و فشن فروش در دایرکت قسمت اول
سلام به شما در این قسمت یک تکنیک و قراره به شما آموزش بدیم که مشتری شما رو متقاعد می کنه برای قیمت بالاتر چونه نزنه و مبلغ موردنظر شما رو پرداخت کنه!
طبیعتاً همه افرادی که در اینستاگرام آنلاین شاپ دارن. فرقی نمی کنه لباس، اکسسوری، لوازم تزئین منزل و … مشتری هایی هستند که به قیمت های شما ایراد می گیرن و در نهایت اغلب اونهابا گفتن جمله” “خیلی ممنون مجدد بهتون پیغام میدم” میرن و دیگه به ما پیغام نمیدن. این موارد فروشنده رو کلافه می کنه که باعث میشه کلاً از راه اندازی پیج و اینکه در اینستاگرام یک آنلاین شاپ داره ناامید بشه. توی این قسمت یک ترفندی و بهتون آموزش می دیم که برگرفته از مقاله علمی neural predictors of purchases هست.
آموزش فروش لوازم آرایشی در اینستاگرام مد و فشن
اگه مشتری بهتون میگه گرونه و نمی دونین جوابشو چی بدین، یکسری خدمات یا محصولات رو باندل کنین تا مشتری نتونه که قیمت شما رو با بقیه فروشگاه ها مقایسه کنه! به عنوان مثال: اگر لوازم آرایشی دارین و یک کرم پودر Esteelauder به قیمت 2.5 میلیون تومان دارین که از بقیه رقباتون گرون تره!
مشتری بهتون میگه: چرا شما نسبت به فروشگاه های دیگه اینقدر گرون میدین!!
شما میگین:
- ما محصولات آرایشی رو در پکیجی ارسال می کنیم که کاملاً مقاوم در براب ردمای هوا و هر نوع ضربه هست.
- ما مشاوره رایگان قبل از خرید توسط متخصص مجموعه داریم تا پول شما به خاطر انتخاب محصول اشتباه، هدر نره!
- همچنین محصولات ما برخلاف برخی عزیزان که صرفا High copy هستن و به اسم اصل می فروشن (و اتفاقاً برچسب هم دارن!) ما محصولات مون رو مستقیماً از ….. سفارش میدیم.
درنتیجه مشتری دیگه نمی تونه شما رو با همکارتون مقایسه کنه!
نحوه فروش مجموعه خدماتی در اینستاگرام
مثلاً اگر یک آرایشگر هستید و قیمت تون بالاتر از رقباست بگین:
- من قبل از شروع چند عکس مدل موی ترند و جدید بر اساس جایی که می خواین رین به شما نشون میدم و طبق اون شما رو آماده می کنم.
- تک تک وسایلی که استفاده می کنم همیشه ضدعفونی میشن و امکان انتقال ویروس صفره!
- روی صندلی یک مساژور هم تعبیه شده که موقع آرایش، خستگی هم از تن تون در بره!
باز هم مشتری نمی تونه خدمات شما رو با بقیه مقایسه کنه چون چندین ویژگی دارین که هیچ کدوم از رقباتون ندارن!
آموزش فروش لباس زنانه در اینستاگرام
اگر مزون لباس دارید و مخاطب به قیمت شما ایراد می گیره کافیه بگید:
- محصولات مزون ما توسط خیاط های باتجربه و حرفه ای مجموعه خودمون دوخته میشه.
- لباس هایی که در مزون فروخته میشه گلچین شده از بین برترین طرح های دنیا هستند.
- پارچه هایی که استفاده می کنیم جزء جدیدترین ها، خوش طرح ترین ها و بهترین ها هستند و این مورد باعث می شود که شما در مهمانی ها و مجالس استایل شیک و خاص داشته باشید.
- در مجموعه مزون لباس ما یک مشاور وجود دارد که بر اساس سیلوئت اندام شما، راهنماییتون می کنه که لباس هایی را انتخاب کنید.
اگر فروشنده شال و روسری هستید به مشتری بگید:
- شال و روسری های ما مستقیم از تولیدکنندگان دریافت میشه که همین موضوع باعث میشه که کمترین قیمت نسبت به بازار داشته باشیم.
- تمام طرح ها بر اساس جدیدترین طرح ها هستند. و طرح هایی که فقط مختص مجموعه ما هستند و شما در بازار نمی تونید چنین طرحی و پیدا کنید.
- پارچه ای که برای روسری ها استفاده شده پارچه ……. هست که ویژگی های ………. و ……… داره. باعث میشه لیز نخوره، و خوش فرم بایسته.
- علاوه بر اینکه روسری از ما خرید می کنید. بعد از خرید شما را در کانال تلگرام …… عضو می کنیم که در کانال محتواهای آموزشی ویدئویی در خصوص بستن شال و روسری برای مجالس مختلف را به شما آموزش می دهیم.
این هم قسمت اول آموزش اینستاگرام فروش در دایرکت!
نکات رو اجرا کنید اگر سوالی دارید در قسمت دیدگاه بپرسید.
در دایرکت ها نکاتی که گفته شد رو تمرین و اجرا کنید تا فروشتون کم کم افزایش پیدا کنه!
آموزش اینستاگرام فروش در دایرکت قسمت دوم
به قسمت دوم آموزش اینستاگرام خوش آمدید. توی این قسمت هم در مورد فروش دایرکت صحبت می کنیم. تکنیک های و روش های مختلفی و معرفی می کنیم که با استفاده از این تکینک ها بتوانید فروش خود را در اینستاگرام چندبرابر کنید. اما دقت نظر داشته باشید که انجام دادن همهی این نکات باهم و به صورت مستمر باعث افزایش فروش می شود. بنابراین با برنامه جلو بروید تا بهترین بازدهی را داشته باشید.
قیمت مرجع اشتباه در فروش
میدونین یکی از اصلی ترین دلایلی که مشتری فکر می کنه محصول شما گرونه و ازتون نمیخره، اینه که قیمت مرجع اشتباهی توی ذهنش داره؟ زمانی که مشتری میگه گرونه یا حس می کنین متقاعد نشده اون مبلغ می ارزه، اولاً بپرسین در مقایسه با چی؟ و بعد سعی کنین قیمت مرجعشو عوض کنین. حالا چطوری؟ در ادامه با مثال های مختلف فروش در دایرکت، آموزش میدیم که چطوری این مورد و اجرا کنید.
در ادامه مثال از فروش محصول، خدمت و آموزش میزنیم تا یاد بگیرین قیمت مرجع مشتری و عوض کنین. تا در نهایت متقاعد بشه که محصول شما واقعاً گرون نیست!
منبع آموزش اینستاگرام مد و فشن
تکنیکی که قراره در ادامه در موردش صحبت کنیم از کتاب Predictably Rational است. برای دانلود کتاب کلیک کنید.
فروش لباس خواب در اینستاگرام
فرض کنیم که شما فروشنده لباس خواب هستید. مشتری بهتون میگه که همه جا محصول شما رو 500 میدن، شما دارین 1 تومن میدین؟
شما تصمیم میگیرین که قیمت مرجعشو عوض کنین و به مشتری میگین:
- دوست من بافت لباس خواب ما تماماً از ابریشمه که خواص زیادی برای پوست و بهبود کیفیت خواب داره. و اگر چک کنین میبینین که بالا 1 میلیون تومان قیمت دارن!
- در حالی که لباس خوابی که فرمودید از ساتن هستو کلاً هیچ خواصی نداره و خیلی زودتر هم خراب میشه. که اتفاقاً 500 تومن برای لباس ساتنی مبلغ بالایی هست.
و اینجاست که مشتری قانع میشه که اتفاقاً اصلاً گروه نمیدین چون کلاً جنستون متفاوته.
مثال بعدی آموزش اینستاگرام مد و فشن؛ فروش در دایرکت
مثلاً خدمات بازسازی خانه ارائه میدین و مشتری به شما میگه: ببینید همه حدودا ده درصد هزینهها رو میگیرن، شما میگید پانزده درصد و این مقدار درصد مشارکت برام نمیصرفه.
شما در پاسخ به مشتری میگید:
اگر بنده رو با افرادی مقایسه می کنین که میگن فقط 10 درصد هزینه رو برمیداریم اما فاکتورهای خریدی براتون میارن که راحت 20 درصد از بقیه جاها گرونتره، خب نمیتونیم همکاری موفقی داشته باشیم.
این عزیزان راحت هزینه بازساری رو حداقل 20-30 درصد بالاتر میبرن و میندازن گردن نوسانات. ولی من که همه خریدها رو واضح و شفاف میگم و حتی برای اکرفرمام تخفیف هم میگیرم، کمتر از 15 درصد به هیچ عنوان نمیصرفه. چون عملاً در هزینههای کارفرمام دارم صرفه جویی میکنم.
اینطوری فرد متوجه میشه شما رو اصلاً از اول نباید با اون مهندسانی که قیمت کم میگن تا کارو بگیرن، مقایسه کنن.
مثال آموزش طراحی لباس
مثلاً مدرس زبان هستین و پکیجتون قیمتش 10 میلیون تومانه! مشتری بهتون میگه که چرا انقدر گرون میدیدن، همه مدرس های طراحی لباس حدود 2-3 تومن میگیرن.
شما در پاسخ پاسخ بهشون میگین:
در مقایسه با کسانی که صرفاً چند ویدیو میفروشن و در طول ماه پاسخگویی مناسبی ندارن، بله گرانتر هست. اما ما پکیج فروش نیستیم و لطفا مارو با این عزیزان مقایسه نکنید؛ ما پشتیبانی تخصصی توسط مدرس داریم؛ شما به مدت سه ماه هفتهای 1 جلسه آنلاین با ایشون دارین؛ در حالی که اگر می خواستین جداگانه فقط هزینه جلسات آنلاین رو بپردازین؛ باید بالا 30 میلیون تومان هزینه میکردین. دوره آموزشی ما ترکیبی هست از مشاوره و کوچینگ.
و به این صورت مخاطب متقاعد میشه که اصلاً قیمت مرجعش اشتباه بوده و شما رو باید با جلسات خصوصی طراحی لباس مقایسه کنه.
این هم قسمت دوم آموزش فروش در دایرکت!
اگر سوالی دارید از چت آنلاین بپرسید. (آیکن پایین سمت راست صفحه)
فروش در دایرکت؛ چطوری تخفیف بدیم؟ قسمت سوم
- این جنسش حتماً خوب نیست که فروش نمیره و همش تخفیف میزاره! 🤔
- چقدر معلوم نیست رو قیمت کشیده که فروش نمیره و اینقدر راحت داره تخفیف میذاره 🤔
- شاید جنسش مشکل داره که به هر قیمتی شده میخواد فقط ردش کنه! 🤔
زمانی که تخفیف میدین، تو ذهنتون میگین که: “آخ جون تخفیف گذاشتم الان باید فروش زیاد بشه” ولی جملاتی که بالا نوشته شده در ذهن مشتری میاد! حالا راه حل چیه؟ بریم در ادامه این مورد و بهتون آموزش بدیم که چطوری بفروشیم تا مخاطب خرید کنه؟ 😍
👈 قبل از شروع، مثل همیشه نیازه بگیم که مطالب آموزشی مجموعه آر اِم مُد علمی هست! 😎 روشی که قراره توی این قسمت فروش در دایرکت بهش پرداخته بشه برگرفته شده از مقاله زیر هست. برای مطالعه کامل مقاله میتونید عنوان رو در گوگل جستجو کنید.
تخفیف به همراه دلیل
مناسبتهای مثل عید و جشنها که این مورد و همه میدونید؛ هدف اینه که تخفیف باید دلیل داشته باشه! ✅ در ادامه دلیلهای حرفهای و مطرح میکنیم که تمام افراد هر محصول و خدماتی که داشته باشند میتونند به راحتی برای خودشون شخصی سازی کنند و ازش استفاده کنند.
باندل کردن محصولات
📝 مثلاً مخاطب به شما میگه که میشه برای این پاوربانک تخفیف بدین؟ شما بهش در یک جمله میگید:
📋 با عرض پوزش برای این محصول تخفیف نداریم، اما پلنی داریم که اگر شما یک پاوربانک، یک کابل و یک آداپتور باهم خرید کنید؛ 10 درصد تخفیف روی کل خریدتون هدیه میدیم!
و اینجاست که مشتری متقاعد میشه با یک فرصت عالی مواجه شده! 💥
پرداخت سریع به دلیل وفاداری مشتری
- میشه این رژ لب و با تخفیف بدین؟
- با عرض پوزش فراوان ما جشنواره نداریم اما صحبت کردم چون مشتری وفادارمون هستین و چندبار ازمون خرید داشتین، اگر تا ساعت 12 سفارشتون رو ثبت کنین براتون رایگان ارسال میکنیم.
باز هم اینجاست که مشتری علاوه بر فرصت عالی احساس خاص بودن هم میکنه. 😍
تخفیف سبد خرید رها شده
اگر وب سایت داشته باشید. طبیعتاً سبد خریدهای رها شده زیادی و در کارتابل مشاهده میکنید. برای اینکار بهتر هست که یک اس ام اس به مخاطب بدید و بنویسید: خریدتو با تخفیف نهایی کن! کد تخفیف فقط تا ساعت 23 امشب مخصوص شما!
تولد شما؛ راهکار بی نظیر ارائه تخفیف
مثلاً داخل پیج اینستاگرامتون اولین استوری قرار میدید که بچهها امروز تولدمه و قصد دارم روی همه محصولات 15 درصد تخفیف بذارم! این مورد هم بینهایت جواب میده.
🔴 تمرین آموزش اینستاگرام و فروش در دایرکت
یکی از محصولاتتون انتخاب کنین و فرض کنین یک نفر به شما گفته تخفیف بدین؛ شما چه پاسخی بهش میدین؟ یک کاغذ و قلم بردارید. پاسخهارو بنویسید تا هر زمان که فردی ازتون پرسید. به راحتی بتونید پاسخشو بدید.
قسمت چهارم
بیاین یک بار برای همیشه داستان «399 هزارتومان» یا «400 هزارتومان» رو تموم کنیم! حتماً برای شما هم این مورد سوال شده. توی اینستاگرام هر دوره آموزشی یا لباس یا … خواستید بخرید اعدادی بوده که اصلاً رند نبوده. و عمدتاً هم یک 9 آخرشون هست 🙂
قبل از هر توضیحی بگیم که منبع این آموزش از این مقاله هست.
چطوری برای محصولات قیمت بزاریم؟
تحقیقی انجام شد و از شرکتکنندگان خواستن فرض کنن یک تلویزیون پلاسما خریدن. بعد همه شرکتکنندهها رو به سه دسته تقسیم کردن؛ به هر گروه یک برچسب قیمت تلویزیون داد:
- گروه 1: 4988 دلار
- گروه 2: 5000 دلار
- گروه 3: 5012 دلار
سپس محققها از اونها خواستن قیمت کلی فروشی (قیمت عمده) هر تلویزیون رو حدس بزنند. گروهی که قیمت تلویزوین رو 5000 دلار دیده بودن، قیمت کلی فروشی رو به طور عجیبی کمتر از 2 گروه دیگه تخمین زده بودن! حالا نتیجه چی میشه؟
این تحقیق با سناریوها و شرکتهای مختلف دیگه انجام شد و نتایج دقیقاً یکسان بود! پس نتیجه میگیریم قیمتهارو رُند نذارین؛ حس بیاعتمادی ایجاد میکنه!
قسمت پنجم فروش در دایرکت
بریم یک اتفاق عجیب رو در این پست آموزش اینستاگرام مد و فشن بهتون بگیم که برای یک کسب و کار افتاد و ازش یک تکنیک فوقالعاده فروش در دایرکت براتون استخراج کنیم.
یک فروشگاه به اسم Williams Sonoma یک دستگاه ساخت نان به قیمت 275 دلار ارائه کرد. اما خیلی کم فروش می رفت و اعصاب مدیر هم حسابی خراب بود! اومد یک دستگاه ساخت نان بزرگتر، به قیمت 412 دلار دقیقا کنار همون دستگاه قبلی گذاشت. این دستگاه جدید و گرانتر که اصلاً فروش نداشت! اما یه اتفاق عجیب افتاد…
فروش اون دستگاه ساخت نان اولی، 2 برابر شد! فکر میکنین چرا؟
ذهن مقایسه ای انسان در فروش
ذهن آدم کلاً حالت مقایسهای داره؛ در حالت اول دستگاه خیلی گرون به نظر میومد؛ اما در حالت دوم، یک دستگاه با قیمت مناسب به نظر میومد! پس مردم انتخابش میکردن!
منبعی که این تکنیک ازش برگرفته شده مقاله The effect of product assortment on buyer preferences هست.
وقتی میخواین در دایرکت قیمت رو بگین؛ یه پیشنهاد خیلی گرونتر با امکانات اضافیتر (که شاید خیلی نیاز هم نباشه) بگین. فروش پیشنهاد اولتون میره بالا…
مثال آموزش اینستاگرام فروش در دایرکت
اگر رینگ لایت برای تولید محتوا میفروشین. هنگامی که مشتری میپرسه کدومو پیشنهاد میکنین؟ شما بگین:
- رینگ لایتی که 700 تومان قیمت داره و کاملاً کار راه اندازه.
- رینگ لایتی که 2 تومن قیمت داره و بهترینشه، نور RGB داره و …
اگر گزینه 2 رو هم بگین، احتمال خرید گزینه 1 به شدت میره بالا!
ششمین قسمت از آموزش اینستاگرام | فروش در دایرکت
دانشگاه کلمبیا یک تحقیقی راجع به رفتار مصرف کننده انجام داده که به معنای واقعی ترکوند! قبل از اینکه راجع به تحقیق صحبت کنیم. این موضوع و اشاره کنیم که منبع آموزشی این پست برگرفته شده از این مقاله هست.
آموزش رایگان اینستاگرام مد و فشن
در یک فروشگاه بزرگ (در قسمت مرفه شهر) 2 قسمت مجزا ایجاد کرد. یک جایگاه شامل 6 نوع مربا | یک جایگاه شامل 24 نوع مربا
- جایگاه اول (تنوع کمتر) باعث شد 40 درصد مشتریا بایستن و نگاه کنند.
- جایگاه دوم هم (تنوع بیشتر) باعث 60 درصد مشتریا بایستن و بهشون نگاه کنند. تا اینجا همه چی طبیعیه؛ اما!
30 درصد کسانی که در جایگاه اول (تنوع کمتر) ایستادن، مربا خریدن. در حالی که فقط 3 درصد کسانی که در جایگاه دوم (تنوع بیشتر) ایستاده بودن، مربا خریدن! احتمالاً ممکنه فکر کنید که اتفاقی بوده… اما یکبار هم فروشگاه والمارت (مثل افق کوروش ایران) 2 برند کره بادوم زمینی رو حذف کرد و کل فروش کره های بادوم زمینی بالا رفت!
نحوه ارتباط با مشتری در دایرکت
تحقیقات دیگه ای نشون دادن که کلاً انتخاب از تنوع بیشتر، ذهن مشتری رو خسته میکنه و کلاً از خرید منصرفش میکنه! اما راه حل چیه؟ اول از مشتری بپرسیم برای چه کاربردی قصد داره چنین محصولی بخره؟ بعد طبق نیازش ، در حد 2 تا 4 محصول بهش معرفی کنیم. اینطوری نتیجه چی میشه؟ این تعداد نه اونقدر که مشتری رو گیج و کلاً از خرید منصرف کنه.
قسمت هفتم آموزش اینستاگرام مد و فشن فروش در دایرکت
در این پست جدید اموزش اینستاگرام مد و فشن قراره یک روش ساده اعتماد سازی در دایرکت و بهتون آموزش بدیم. تکنیکی که قراره توی این پست راجع بهش صحبت بشه. مطالبش برگرفته شده از تحقیقات معرفی شده در کتاب Sway: The Irresistible Pull of Irrational Behavior هست.
اعتمادسازی در دایرکت
یک تحقیق انجام دادن رو یک تعداد مجرم، و می خواستن ببینن به نظر خودشون، چقدر حکمی که دادگاه بهشون داده عادلانه هست! قاعدتاً اونی که حکمش سنگین تره باید ناراضی تر باشه. اما اینطور نبود… بررسی کردن و دیدن عملاً سنگین بودن حکم تاثیری روی برداشت مجرم از میزان عادلانه بودن حکم نمیذاره! بلکه مجرم هایی که وقت بیشتری با وکیل هاشون گذرونده بودن، حکم شون رو عادلانه تر می دونستن! البته فقط همین نیست…
یک تحقیق دیگه انجام شد تا بررسی کنند سرمایه گذارها چطور به مدیران اعتماد می کنند و حاضر میشن طی زمان پول بیشتری وارد کمپانی کنن؟ یا مسئله فقط میزان سوددهی کمپانی هست؟
آموزش رایگان اینستاگرام و فروش در دایرکت
دیدن نه! هر چی مدیر، بازخوردهای بیشتری از پروژه به سرمایه گذار داده باشه و زمان مفید بیشتری باهاشون سپرده کرده باشه. سرمایه گذرا بیشتر به اون مدیر اعتماد می کنند و حرفهاشونو قبول میکنند. حالا شما باید توی دایرکت چیکار کنین؟
سعی کنین در دایرکت مکالمات با کیفیت بلندتری با مشتری داشته باشین و مثل دوستتون باهاش رفتار کنین و صرفاً مثل یک ربات قیمت ندین و مکالمه رو ببندین! در دایرکت از مشتری سوال بپرسین، نظرتونو بگین، کمی بخندین. اما دقت کنید که زیاده روی هم نشه. یک تعامل گرم دوستانه با اما حفظ خطوط قرمز.
هشتمین قسمت آموزش اینستاگرام مد و فشن
مشتری میاد دایرکت، کلی سول میپرسه، اما میره غیبش میزنه! هر کاری میکنم باور نمیکنه محصول من مناسبش هست. شماره کارت میگیرن دیگه سین نمیکنن؛ چراااا؟
سلام به شما همراهان عزیز، توی این پست قراره بر اساس کتاب yes 50 scientifically proven ways to be persuasive پروفسور چالدینی آموزش بدیم که چه واکنشی در برابر این رفتار مشتری انجام بدید!
چگونه در اینستاگرام لباس بفروشیم؟
در یک تحقیق 2 گروه از صاحبان خانهها رو مشخص کردن. از صاحبان خانه از گروه 1 خواستن یک تابلو بزرگ جلوی درب منزلشون بچسبونند. که روی اون تابلو نوشته بود «با دقت رانندگی کنید» فکر میکنید نتیجه چی شد؟
فقط 17% مالکان گروه 1 قبول کردن که این تابلو بزرگ رو جلوی درب خونهشون بذارن که خییییلی کم بود! اما بازی اینجا تموم نشد…
نحوه درخواست از گروه دوم مالکان خانهها کمی متفاوت بود. 2 هفته قبل، از این گروه خواسته بودن یه تابلو خیلی کوچک با عنوان «ایمن رانندگی کنید» جلوی پنجرهشون بذارن. چون درخواست خیلی کوچکی بود، اکر صاحبان خانه از گروه 2 این کارو انجام داده بودن.
روش های فروش در دایرکت اینستاگرام
اما وقتی درخواست اصلی، یعنی گذاشتن تابلو بزرگ از گروه 2 کردن؛ 76% قبول کردن! در مثایسه با 17% گروه! میدونین چرا؟ چون قبلش یک درخواست خییلی کوچک ازشون شده بود و قبول کرده بودن. اگه بتونین یک بله کوچک از مشتری بگیرین، احتمال این که بله اصلی رو بگیرین فوق العاده بالاتر میره!
پس مثلاً اگر آموزش میفروشین؛ اول یه قسمت رو رایگان بفرستین و ازشون بخواین ویدیو رو ببینن و نظرشونو بگن.
اگر مزون لباس دارید، بهشون یک آلبوم از کارهاتون نشون بدید یا بگید داخل پیج کدوم کدوم یکی از کارهارو بیشتر میپسندن. اینطوری احتمال این که محصولات و خدمات اصلی رو بخرن شدیداً میره بالا.
مقالات
آینده شغلی طراحی لباس و درآمد طراحان مد و لباس
آینده شغلی طراحی لباس و درآمد طراحان مد و لباس را قرار است در این مقاله بررسی کنیم. حتما شمای ...
برندسازی شخصی مد و فشن چیست؟
برندسازی شخصی مد و فشن چیست؟ برای اینکه بخواهید به عنوان یک متخصص در رشتههای مد و فشن شناخته ...
مهارت انتخاب و پوشیدن لباس خوب ویژه مردان و زنان
مهارت انتخاب و پوشیدن لباس خوب را میبایست یاد بگیرید تا بتوانید لباسهای خوبی را انتخاب کنید ...
مدیریت بحران در کسب و کار
مدیریت بحران در کسب و کار یکی از مهارت های کلیدی است که مدیران نیاز دارند تا به آن مسلط باشند ...
👇 سوال یا نظرات خود را در بخش دیدگاه بنویسید. در کمترین زمان پاسخگوی شما هستیم. 👇
❗ سوالات فقط در وبسایت پاسخ داده میشوند. ❗