انلاین شاپ چی بزنم، انلاین شاپ چیست، ایده برای آنلاین شاپ با سرمایه کم

انلاین شاپ چی بزنم

انلاین شاپ چی بزنم بر اساس گزارش بازاریابی دیجیتال ایران در سال ۱۴۰۱، خرید به عنوان سومین دلیل اصلی استفاده ایرانیان از اینترنت مطرح شده است. از زاویه‌ای دیگر اگر نگاه کنیم، در حالی که بسیاری از ما به اینستاگرام به عنوان وسیله‌ای برای سرگرمی می‌نگریم. افراد بی‌شماری از طریق آن به درآمدهای قابل توجهی دست یافته‌اند.

میان شرایط ما و آن‌ها، تنها یک جاده کوتاه از تلاش پیوسته، سرمایه‌ای اندک و یک ایده خلاقانه برای راه‌اندازی آنلاین شاپ اینستاگرامی فاصله است. اگر در خود توانایی و پشتکار لازم را می‌بینید. نیازی به نگرانی درباره ایده نیست. در این مقاله، با معرفی ایده هایی برای آنلاین شاپ با سرمایه کم، به شما کمک می‌کنیم تا با ذهنی پر از افکار نوین، کسب‌وکار آنلاین خود را آغاز کنید.

انلاین شاپ چیست؟

اگر به دنبال یک ایده برای فروشگاه اینترنتی خود هستید، پیش از هر چیزی باید بدانید که آنلاین شاپ چیست:

آنلاین شاپ یا فروشگاه اینترنتی، فضایی است که در آن محصولات و خدمات به مشتریان از طریق اینترنت عرضه می‌شود. به زبان ساده، بدون آن که نیاز به پرداخت هزینه‌های گزاف اجاره مکان و پیدا کردن محلی مناسب با پاخور بالا داشته باشید. می‌توانید فروشگاه خود را راه‌اندازی کنید. تنها موردی که ممکن است به آن نیاز داشته باشید. یک انبار کوچک است که در بسیاری از مواقع، اتاق خودتان هم کافی خواهد بود.

بسیاری از ما وقتی نام آنلاین شاپ به گوشمان می‌رسد. فوراً به ذهنمان می‌رسد که باید هزینه‌های کلانی برای هاست، دامنه و یک طراح سایت حرفه‌ای پرداخت کنیم. اما باید نگاه‌مان را تغییر دهیم. اینستاگرام راهی ساده و کم‌هزینه‌تر برای آغاز کسب‌وکار آنلاین است. بدون نیاز به ساخت سایت، با راه‌اندازی یک حساب کاربری بیزینسی در اینستاگرام می‌توانید فروشگاه خود را ایجاد کنید. محتوا تولید کنید و مخاطبان را به خرید ترغیب کنید.

البته، نباید فراموش کرد که داشتن یک وب‌سایت نیز ارزشمند است. وب‌سایت نه‌تنها مشتریان جدیدی را از طریق تبلیغات و گوگل به شما هدایت می‌کند. بلکه فرآیند ثبت سفارش و پرداخت را برای شما و مشتریانتان ساده‌تر می‌سازد. بنابراین، بهتر است در ابتدای کار که هنوز به سوددهی نرسیده‌اید، کسب‌وکار خود را با اینستاگرام آغاز کنید و پس از افزایش فروش، به سراغ طراحی سایت فروشگاهی خود بروید تا بهترین تجربه خرید را برای مشتریان فراهم کنید. در چند سال اخیر، راه‌اندازی آنلاین شاپ به قدری ساده و فراگیر شده که هر کسی، با هر نوع محصول یا خدماتی، توانسته سهمی از این بازار بگیرد. اما چگونه از این مسیر کسب درآمد می‌کنند؟ در ادامه به بررسی این موضوع انلاین شاپ چی بزنم خواهیم پرداخت.

انواع مدل‌ های درآمدزایی از انلاین شاپ

خوشبختانه، در دنیای آنلاین فرصت‌های فراوانی برای کسب درآمد وجود دارد! کافی است نگاهی به توانایی‌ها و شرایط خود بیندازید و ببینید کدام مدل درآمدزایی به شما نزدیک‌تر است.

آنلاین شاپ چی بزنم، فروش مستقیم محصولات خود

اگر محصولی را خودتان تولید می‌کنید، نیازی نیست به دنبال روش‌های پیچیده‌تر برای فروش بگردید. با استفاده از اینستاگرام می‌توانید محصولتان را بدون واسطه به دست مشتری برسانید. این روش به ویژه زمانی که قیمت محصول در مسیر رسیدن به مشتری چندین برابر می‌شود، برایتان سودمند خواهد بود.

واسطه فروش شوید

اگر خودتان محصولی برای فروش ندارید ولی یک پیج پرطرفدار با فالوورهای زیاد دارید، چرا از این فرصت استفاده نکنید؟ محصولات دیگران را به مخاطبانتان معرفی کنید و از هر فروش پورسانت خود را دریافت کنید. برای این کار می‌توانید از فروشنده‌ها یک لینک اختصاصی یا کد تخفیف ویژه دریافت کنید تا سهم خود را به راحتی دریافت کنید. اگر می‌خواهید به بالاترین حد سودآوری برسید، می‌توانید در مسیر اینفلوئنسر شدن قدم بردارید و تأثیر بیشتری در تبلیغ و فروش داشته باشید.

انلاین شاپ چی بزنم خرید عمده و فروش تکی

یکی از راه‌های موفقیت در فروش آنلاین، خرید عمده و فروش تکی محصولات است. تقریباً همه کالاها در تعداد بالا ارزان‌تر به فروش می‌رسند. با جستجو به دنبال کالایی باشید که حاشیه سود مناسبی دارد و در بازار تقاضای زیادی برای آن وجود دارد تا از این روش به درآمد خوبی دست پیدا کنید.

کسب و کار دراپ شیپینگ

این نوع کسب‌وکار مبتنی بر فروش اینترنتی محصولاتی است که در انبار نگهداری نمی‌شوند. در این شیوه، کالاها بدون انبار کردن و پس از دریافت سفارش از مشتری، از تأمین‌کنندگان یا تولیدکنندگان خریداری شده و مستقیماً به دست خریداران می‌رسند. این روش، ایده‌ای مناسب برای راه‌اندازی یک آنلاین شاپ با سرمایه اندک است؛ چرا که شما بدون دغدغه موجودی کالا، مسائل مربوط به حمل و نقل و هزینه‌های انبارداری، می‌توانید به سادگی کسب‌وکار خود را آغاز کنید.

این مقاله ادامه دارد…

دیدگاه خود را در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *